ناظر عسیسم منتشرش کن 😘
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر عسیسم منتشرش کن 😘
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک😍😍
یه هدیه کوچیک از طرف من به تو🎁
توییت میقولم چون که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی قرار دارد 😶 چرا باید برا همه که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی قرار دارد داشته باشه
توییت موقولم چون گشنمه
خب منتقیه🗿👌🏻
توییت میقولم چون که میخوام جونگ کوک رو ببینم
کیبورد من کلا یه علاقه خاصی به جی کی داره😂
توییت میقولم چون که من از این کیبورد سامسونگ در مورد من چی گفتم
هن؟ :|
توییت میقولم چون در این صورت دعوا و ضربه مغزی در بیمارستان بستری شد (آها)
توییت موقولم چون من منطق دارم و است(⊃。•́‿•̀。)⊃
توئیت موقولم چون که از طریق تکنولوژی فرستاده شده
توییت موقولم چون که به اریکا دی ارجنته شخصیتی خوب و نام خانوادگی من مانند یک نامادری میشود و از این به بعد اول ترجمه میکنم
هعی
مثلا تا آخر اردیبهشت 1K شم:)
بک میدم:
پین؟:)
*ادمین دوست داشتی پاک کن:`]