3 سال پیش 20 اسلاید 891 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگذشت مشاهیر

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • جواب چالش:معلومه صورتی

  • صورتی راستی پیشه یکی به من بگه این دوگیکی دوکییی رو از کجااا ببیننم مصددد سالللههه دنبااللبشمممممم یا بازیه من صد ساله دنبالشششمم یکیکی بمبمبم بگهههه

  • عالی بودد

  • عالی بود
    من عاشق DDLC ـم
    متاسفانه خیلی طرفداراش کمه امیدوارم بازم با این سبک گیم ساخته شه
    بازم از این تستا بساز

    • اوکی حتما!!
      خوشحالم دوسش داشتی :.)

  • یعنی مونیکا روا***نیه البته دوستش دارم ولی بازم رو*ا*نیه😐💔
    زد همه ی بچه هامو ک*ش*ت😠😠😠
    خب میتونست یه کار دیگه کنه مخصوصا بچم ناتسوکی چه م*ر*گ دردناکی داشت😭😭😭😭😭
    دوست دارم توی بازی باشم تا بگیرم انقدر بزنمش صدا بز بده:/
    شخصیت مورد علاقمه ها ولی بعضی وقتا میره رو مخم دلم میخواد ب*ر*ی*ن*م روش:|

    • من اون مونیکای مادرسـ.گ رو گیرش بیارمممم
      از پنجره شوتش میکنم بیروننن
      نه اصن چرا شوتش کنم بیرون؟
      زجـ.ر کشش میکنممم

  • عه تو همونی هستی که تست کدوم شخصیت بازی DDLC هستی رو ساخت امیدی به زنده بودنت نداشتم😂
    ج چ:فکر کنم صورتی آخه از چیزای کیوت خوشش میاد

    • آرههه!!!
      سلام!
      یه مدتی از تستچی لف داده بودم 🤌🥲
      خوشحالم دوست داشتی تستمو-
      فکر میکردم خزه-
      هرچند کسی از این بازی تستی نمیزاره،ولی من واقعا برای تستایی که میزارم زحمت میکشم و برای ترنسلیت سایت ها از گوگل ترنسلیت استفاده نمیکنم ،خودم ترجمه میکنم خلاصه بدبختی دیگه-
      ولی ممنون بابت انرژی💖

    • منم این بازی رو دوست دارم:)
      و چیزی که بیشتر ناراحتم می‌کنه اینه که هیچکس اینجا از دوکی دوکی چیزی نمی‌ذاره و فکر میکردم تو تستچی تنها کسی که این بازی رو میشناسه منم😐 که حالا فهمیدم تنها نیستم🤣

  • من ناتسوکی رو خیلی دوست دارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.