یک دو سههههه؟ صدامو دارینننن؟ سلامممم... دوباره واستون پست گزاشتم... چرا؟ چون خیلی دوستون دارممممم... (چون بیکارم) خب دیگه از عنوان معلومهههه
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالی بود🩷
میشه به پست آخرم که اشعار زیبا مولانا هستش سر بزنی عزیزم
پست هات کلا با محتوان عالیی
جالب بود
خیلی عالی بودددد خسته نباشی.
فقط یه چیزییی
خیلی از استیکر استفاده میکنیی🌝🎀💖
وای خیلی خوب بود خسته نباشی