درود موضوع این متنم برعکس باقی متنام حالت فانتزی داره که من اومدم واقعی گرایانه اش کردم داستان زمانیکه که یهو تمام جهان به مدت یکروز منجمد میشه به جز برای یک نفر و داستان از زبان اون شخصه و شخصیت ما یه حالت خاکستری مانند داره پس اگه از این جور شخصبت ها خوشتون میاد فکر کنم بتونید باهاش ارتباط بگیرید خب بریم سراغ پست :
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی دیدگاه راوی رو دوست داشتم یه لحظه واقعا دلم خواست جای اون باشم
عالی بود
خسته نباشی
اگه ازم خواستن جهان رو توصیف کنم قطعا این متن رو بهشون نشون میدادم ، بینظیر بود .
خدای من خیلی خوشحال شدم ممنونم😭🫂
مثل همیشه عالییی✨
حال و هوای متنت باعث شد یاد فیلم Vanishing time بیوفتم 🥲
خیلی قشنگ بود.😭✨
واقعا آفرین بانو👏🫂
ممنون خوشگل من
ماچ