درودد بر شما یه نثر ادبی نوشتم امیدوارم که خوب باشه کل تلاشم رو کردم که خوب دربیاد و میخوام ادامه بدم و اگه دوست داشتین بیشتر بزارم🦦🤏
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به صورت عجیبی به دلم نشست :>
خوشحالم که دوست داشتی=))))
اون بهشی که گفتی:چه شگفت است انسان... ترکیبی از خاک و ستاره، از ضعف و قدرت، از اشک و لبخند
موردعلاقه ام شد:)))))
قلمت خیلی خوبه و نوشته ات مفهوم مهمی داشت✨✨✨
منتظر نوشته های بعدیت می مونممم💞
*بهشی نه
بخشی
وایییی قلبم خوشحالم که یکی از تیکه های نوشته هام مورد علاقت شدش💞😭🤏
وای واقعاااا؟ اینجوری گفتی تند تند نوشته میزارم پس اگه خوشت اومد اونا هم بخونی:))))
وای اینجوری گفتس دلم میخواد زود زود از این نوشته ها بزارم:)))))
عالیه پس هروقت چیزی نوشتی بهم بگو😃✨💞
موفق باشیییی
چشم حتما خوشحالم میشم=)))
همینطور
الوایرااا واقعا همه ش رو خودت نوشتی؟😭😭
خیلی زیبا بودد. هر جمله اش به تنهایی یه معنی بزرگ پشتش داشت، و وقتی این جمله ها کنار هم قرار گرفتن ، حتی بیشتر معنی پیدا کردن
اره قلبم خودم نوشتم مهربونم💞🤏😭
واقعا؟ خوشحالم که دوسش داشتییی🤏💞😭😭😭 دقیقا دوروز واسش وقت گذاستم با دیدن کامنتت واقعا ارزشش رو داشت 💞😭😭😭😭
حتی اگه من هم کامنتی نمی ذاشتم، بدون که نوشته ات ارزشمند بود و نیازی به تعریف هیچکس نداشت😭✨
دورت بگردم منظورم این بود که خستگی رو از تنم بیرون کرد انگار😭🤏 و واقعا ممنونم:))))
خیلیی قشنگ بوددد😭🫀
ممنونن🤏💞🥹
بسی زیبا :)
وای ممنون واقعا🤏🙏
زیبا بود:)
ممنون 🤏💞