داستان غمگین اوردم براتونن😭البته چون من نویسندهٔ خوبی نیستم بد شد ولی به بزرگی خودتون ببخشیدد
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
داستان غمگین اوردم براتونن😭البته چون من نویسندهٔ خوبی نیستم بد شد ولی به بزرگی خودتون ببخشیدد
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دلم به حال شخصیت اصلی داستان سوخت.
کسی رو نداشت که درکش کنه و به حرفاش گوش بده.
یکی رو پیدا کرد برای یه مدت کوتاه ولی اون رو هم از دست داد. شاید کوچیک بود ولی درک میکرد و قلبش شکست.
من بزرگتر شدم به این حرفا رسیدم شاید ۲ سال بیشتر ... اما اون خیلی کوچیک بود 🥲
آره ... دنیا همینه، اما یکم بعد باید بفهمه که بازم نباید تسلیم بشه و ادامه بده ،
اولش کلیشه ای به نطر میاد ، اما بعدا بعد از ی افت روحیه ی شدید درک میکنه :)
انتظار نداشتم یهو اشکم در اومددد
عالی بود بانووو ادامه هم داره یا نه؟🤓🙏🏼
صفحه گوشی از اشکام خیس شد🌝😂💔خیلی قشنگ بود آوامی جان🌝💕
اولشو دیدم یاد دلباخته تو شدم افتادم😭😂
جوری که کاور با حضور کیمبوم و ادیت خفنت زیبا شده😂😭✨
آوااااااا این خیلیییییی قشنگ بوددددددد😭😭😭❤🩹❤🩹
منظورت چیه که نویسنده خوبی نیستییییییی
واییییی واقعا خیلی خوب بود.
یه جوری ناراحت و شوکه شدم که اصلا انتظارشو نداشتم
چرا میگی خوب نشده عالیههه.چرا باید از پست هات خسته بشیم وقتی که عالین
گریه چیه؟ اینا اشک شوقه😭😭😭😭😔😔
داستانت فوق العاده قشنگ و غمگین بود🎀💖😭😭