خیلی خب بریم سراغ مدارک
مدرک اول :: اگه فصل ۶ قسمت قلعه تاریک رو دیده باشید بهتر متوجه میشید
در قسمت قلعه تاریک توی بخشی از اون آگلا تنها کسی هست که متوجه نبود مرینت در جشن تولد الکس میشه و حالا مرینت کجا بوده ؟
مرینت در نقش بانی باگ داشته به جای الکس لونه رو اداره میکرده
در اواخر همون قسمت هم شک لایلا نسبت به لیدی باگ بودن مرینت بیشتر میشه
همه میدونیم لایلا در تغییر شکل و قایم شدن حرفه ای هست اما سریال اگه اون اطراف مکان تولد بود به ما نشونش میداد ولی نداد
پس لایلا در جشن تولد الکس نبوده ولی آگلا ممکنه یک راه بوده باشه که لایلا این رو بفهمه
چون هیچکس متوجه نبود مرینت نشد و براشون هم مهم نبود
پستت عالی بود
دسته از کویری در اومد
مرسی عزیزم
امیدوارم بیشتر پست های در این دسته گذاشته بشه
بعد قرنی اومدن هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده😑
ببخشید عزیرم
یک پست دیگه گذاشتم میتونی بری ببینی
واقعا برای اینکه پستی منتشر بشه سختگیری میکنن
دارم روی یک پست دیگه کار میکنم که به زودی منتشر میشه
-
غیر از میراکلسی من یه پیت دیگه گذاشتم انگار نه انگار وجود داره نگاش کنن منتشرش کنن😭😭
واقعا میفهمم چی میگی
بعد حالا جسارتی به ناظران عزیز نباشه ولی بعضیاشون واقعا بی اعصاب شدن
واقعا بی عصباب!
میگم بیاید از حالا به بعد هر پست میراکلس که اومد حسابی لایک و کامنت بذاریم بلکه انگیزه شه دسته رو از کویری نجات بده
به خدا الان چند وفته هیچ پست جدیدی نیومده؟
آره این دو سه هفتست میام نگا میکنم-
اهم.منظورم اینه امتحان بیشترامون تموم شده دلیل وجود نداره آخه
حققق
جدی من خودم ایده ندارم
نمیدونم... فکر نکنم اوکی بشه چون کاربرای قدیمی تر که اکثرا یا نمیان تستچی یا کمتر میان یا کلا رفتن (من خودم مثلا سرم خییییلییی شلوغ تر شده و کمتر میتونم اصلا بیام تو تستچی چه برسه به اینکه پست و... ادیت بزنم. ) و خب کاربرای دیگه هم ایده هاشون ته کشیده... کلا به نظرم بحث انگیزه نداشتن واسه فعالیت نیست...
هرکی که ایده ای داره و وقت ادیت نداره یا نمیتونه یا کسی وقت ادیت داره یا ایده نداره، به هم کمک کنین و مثلا ایده از یه کاربر باشه ادیت از یه کاربر دیگه... اینطوری همه میتونن پست های اوکیی بسازن و دسته از کویری نجات پیدا کنه (امیدوارم؟)
از پست جدید خبری نیست ؟ 😭
ببخشید عزیرم
یک پست دیگه گذاشتم میتونی بری ببینی
واقعا برای اینکه پستی منتشر بشه سختگیری میکنن
دارم روی یک پست دیگه کار میکنم که به زودی منتشر میشه
آخ جون
پستت خیلی خوب بود ولی مدارکی هم هست که میتونه این تئوری رو رد کنه.
تو قسمت ۱۳
آگلای رفته بود پیش روانشناس
ولی اون روانشناس شرور میشه و میخواد با جادو به آگلای کمک کنه. همزمان آگلای هم پیش اون آکوماتایز هست
و درسته لایلا تو گریم کردن استاده ولی چطوری میخواد قد خودش رو کوتاه کنه؟
و اینکه تو سال جدید سابلایم هم توی مدرسه جدیده
سابلایم هم نیست چون وقتی مامانش آکوماتایز شد پیشش بود
کلا نمیتونه همزمان تو ذهن اون شخص باشه و همزمان پیش اون فرد
آره اینا هم نظریه هایی هست که میتونه تعوری رو رد کنه
عالی بود🎀
من نمی دونم آگلا تاحالا شرور شده یا نه، ولی این هم میشه گفت که آگلا همیشه سعی میکنه شرور نشه و اگر واقعا لایلا همون آگلا باشه سعی میکنه عادی رفتار کنه و مثل گابریل خودش رو هم شرور میکنه که بهش شک نکنن و اگر نباشه اون هم یجوری شرور میکنه
خب این هم میشه گفت نه؟
آره اینا هم درسته
در کل نظریه های زیادی وجود داره که این تعوری رو قویتر یا ضعیف تر میکنه
به تستچی خوش اومدییییی
عالی بوددددددد
مرسیییییی
عاشق این صحنمـ-🤣💔
تئوری سرگرم کننده ایی بود .
خوشحالم که خوشت اومده
ممنون میشم ایدت رو راجب مست های بعدی بدی
سلام به همگی
خوشحال میشم ایده هاتون رو راجب پست های بعدی ببینم
ممنون میشم ایده بدید
داستان بزار