این ی افسانه است خودم نوشتم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این ی افسانه است خودم نوشتم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببینم تو با این داستان ترسناک نوشتن میای به دریم اسلیچر هیت میدی؟ میگی پستش ترسناک نبود؟
ببینم تو با این داستان ترسناک نوشتن میای به دریم اسلیچر هیت میدی؟ میگی پستش ترسناک نبود؟
خشکل؟🤓
☎الو تیمار⚡ستان روبیکا؟ یکی از بیماراتون فرار کرده اینجا پیداش کردم بیاین ببرینش
نسبتا
خوشگل
نگاه
مثلا ک و ت هارو درست و کامل بنویس شکسته نویسی نکن.
چیکا اشتباهه، چیکار درستشه.
میدونم که اینارو میدونی ولی باید درست بنویسی، توی چت کردن مشکلی نیست ولی وقتی بحث نوشتنه باید از قوانین نوشتن پیروی کنی.
سلام خوشگلم
ناراحت نشی ها ولی غلط املایی و تایپی داشتی
داستانت جالب بود ولی به این بخش هم توجه کن نازم
مثلا قول رو نوشته بودی غول یا خورشید رو خرشید
پارت دو هم بزار
چشم:)))
فرصت