هانا سلام میکنه! امیدوارم خوب باشید این پست رو ساختم تا یه سری از قوانین که باید برای استریم زدن آهنگ ها توی اسپاتیفای رو رعایت کنید بدونید و امیدوارم که به دردتون بخوره مخصوصا برای کیپاپر های عزیز که دوست دارن(داریم) آهنگ های آیدل هاشون یا گروه هایی که استن میکنن رو استریم بزنن
حالا اول بریم ببینیم استریم زدن اصلا چی هست؟ استریم زدن (Streaming) در اسپاتیفای به معنای گوش دادن آنلاین به موسیقی، پادکست یا سایر فایلهای صوتی است، بدون اینکه نیاز باشد آنها را دانلود و در حافظه دستگاه خود ذخیره کنید. وقتی یک آهنگ را استریم میکنید، دادههای آن بهصورت لحظهای از سرورهای اسپاتیفای به گوشی یا کامپیوتر شما ارسال میشود تا بتوانید بلافاصله آن را بشنوید. این فرآیند دو حالت اصلی دارد: ۱. **استریم آنلاین:** در این حالت شما همیشه باید به اینترنت متصل باشید تا موسیقی پخش شود. ۲. **استریم آفلاین:** اگر اکانت پرمیوم (Premium) داشته باشید، میتوانید آهنگها را دانلود کنید تا در زمانهایی که اینترنت ندارید، بدون مصرف حجم، از آنها استفاده کنید. از نظر هنرمندان و تولیدکنندگان موسیقی، استریم زدن منبع اصلی درآمد آنهاست؛ زیرا اسپاتیفای به ازای هر بار پخش شدن (Play) یک آهنگ توسط کاربران، مبلغ مشخصی را به حساب هنرمند یا شرکتهای تولیدکننده واریز میکند.
< قوانین استریم اسپاتیفای🤍 > . حتما نسخهی رسمی و اصلی اسپاتیفای رو دانلود کنید و نسخههای MOD (کرکشده) رو از روی گوشی/دستگاههاتون پاک کنید. ۲. هم با اکانت Free (نسخهی رایگان) و هم با اکانت Premium (نسخهی ویژه/پولی) میشه استریم زد، اما تاثیر اکانت پریمیوم بیشتره و مصرف اینترنتش پایینتره و قابلیتهای بیشتری نسبت به نسخهی رایگان داره پس اگر توانش رو دارید پریمیوم تهیه کنید. ۳. قبل از وارد برنامه شدن اول به یک VPN (فیلترشکن) مناسب وصل بشید و سعی کنید زیاد عوضش نکنید. ۴. روی هر دستگاه فقط یک اکانت میشه داشت و نباید روی گوشیهاتون با بیشتر از یک اکانت استریم بزنید. ۵. چند گوشی/دستگاه نباید به یک وایفای وصل باشن و همزمان استریم بزنن. تو اینجور مواقع از دیتای خود گوشی استفاده کنید. ۶. قبل از شروع استریم حالت Autoplay (پخش خودکار) و Automix (گلچین خودکار) رو حتما از تنظیمات اسپاتیفای خاموش کنید. ۷. حالت Repeat (تکرار) و Shuffle (پخش درهم) هم حتما در زمان استریم خاموش نگه دارید. ۸. آهنگها رو استپ و یا عقب/جلو نکنید. ۹. قبل انتشار آهنگها و آلبومهای جديد حتما اونها رو از طریق خود برنامه یا سایت آرتیست Pre-Save (پیشذخیره) کنید. ۱۰. آهنگی که تازه منتشر شده رو در ۱۰ ثانیهی پایانی لایک کنید.
۱۱. صدای دستگاهتون موقع استریم باید بیشتر از ۶۰ درصد باشه. ۱۲. استفاده از هدفون/هندزفری تا زمانی که قوانین مربوط به صدا رو رعایت کنید هیچ مشکلی نداره. ۱۳. لازم نیست که کل مدت زمانی رو که دارید استریم میزنید داخل اسپاتیفای بمونید. فقط حواستون باشه که وارد برنامههایی که ویدئو پخش میکنن و آهنگ رو ممکنه قطع کنن نشید. ۱۴. با اکانت فری، پلیلیستهایی که طولایتر از ۲ ساعتن رو ترجیحا استریم نزنید. با اکانتهای پریمیوم اما میتونید پلیلیستهایی که ۳ ساعته هستن هم استریم بزنید. (در صورتی که میتونید بیشتر از ۳ ساعت هم حواستون به گوشیتون باشه و باهاش Interaction (تعامل) داشته باشید تا فکر نکنه ربات هستید، استریم پلیلیستهای بالای ۳ ساعت هم مشکلی نداره.) ۱۵. اگر مدت زمان پلی لیستتون نهایتا ۱ ساعت و نیمه سعی کنید که هیچ ترکی رو رد نکنید اما اگر بیشتر بود مشکلی نیست، برای مثال میتونید تو طول یک پلی لیست ۳ ساعته ۲تا از آهنگها رو رد کنید. فقط حواستون باشه جزو ترکهای Focus (اصلی و مهم برای پلیلیستی که انتخاب کردید) نباشه و حداقل ۳۰ ثانیه ازش رو گوش کرده باشید و بعد رد کنید. به طور کلی هم در طول یک پلیلیست هر ساعت یکی دو بار صدا رو کم و زیاد کنید و یک تعامل جزئیای باهاش داشته باشید تا بدونه ربات نیستید.
۱۶. اگر پلیلیستی که دارید استریم میزنید رو استپ کردید برای مدت طولانیای نباشه. اگر طولانی شد از یک پلی لیست دیگه استفاده کنید. به طور کلی هم بیشتر از یکبار سعی کنید پلی لیست رو استپ نکنید. ۱۷. اگر اکانت پریمیوم دارید میتونید آهنگها رو دانلود کنید و بعد با اینترنت خاموش و به آفلاین استریم بزنید. فقط حتما تا قبل از ساعت ۱۲ شب تو اسپاتیفای آنلاین شید تا استریمهاتون برای همون روز حساب بشه. ۱۸. اگر استریم پلیلیستی رو تموم کردید حتما ۳۰ دقیقه صبر کنید و بعد برید سراغ پلیلیست بعدیتون. به همین ترتیب بین یک آلبوم و یک پلیلیست هم ۲۰ دقیقه و بین یک آلبوم و یک آلبوم دیگه هم ۱۵ دقیقه فاصله بذارید. ۱۹. در آخر یادتون نره که آهنگها رو از پلیلیستهای بزرگ اسپاتیفای مثل Today's Top Hits و New Music Friday و... هم روزی ۵ بار حداقل استریم بزنید تا توی پلیلیستها بمونن و بیرون انداخته نشن. استریمهاتون پشت سر هم نباشه و فاصلهها رو رعایت کنید و بینشون چندتا آهنگ دیگه هم گوش کنید که رباتیک نباشه. حواستون هم باشه که همهی آهنگهاتون از یک آرتیست نباشه و آرتیستهای رندوم هم وسطش باشه.
مگه شما با فیلتر میرید اسپاتیفای؟
من از همون روز اول بدون فیلتر میرفت-
خوشا به حال شما 😊(خنده حرصی)
حیح-
چقدر قوانین داره
دیگه به هر حال هر کدومش یه نکته ای هست🙂↕🌀
والا من ک نت ندارم.
آقا مگه اسپاتیفای با فیل براتون بالا میاره؟ فکر کنم با من کلا دشمن خونیه😭🥀
من بدون فیلتر برام بالا میاره منتها چیزی پلی نمیشه 🤓
حاجی من هیچکدوم رو رعایت نمیکنما 😂 بلکه یا هرچی واسه من عالی شده
پشمام
خدا شانس بده-
بدون وی پی آن هم میرم چه عجیب
برگام
عه وا 🤷♀
من بدون پرمیوم میتونم آفلاین گوش بدم
خوشبحالت برادر جای ما رو هم خالی کن
چه عجیب 🤣🤣🤣