1 ماه پیش 5 اسلاید 346 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی ولاگ

نظرات بازدیدکنندگان (8)
  • من که میدونم راتاتویی مزه یتیمچه میده ولی نمیتونم ثابت کنم...

    • نه من عاشق یتیمچه ام😭این مزه.... میده😭😭

    • منم یتیمچه دوست دارم ولی فکر میکردم چون مواد اولیه شون یکیه مزه شون شبیه همه🤷🏻‍♀«بادمجو و گوجه و اینجور چیزا»

    • شاید باشه ولی من مدل رژیمی ش درست کردم بخاطر همون

  • قیافش خوب شده بوددد
    (مرسی که درست کردی و فهمیدم نباید درست کنم😂)

    • از دختر خالم پرسیدم گفت اینجوری نباید درست کنی.اینو وگان ها می‌خورن باید قبلش کامل سرخ کنی اونجوری خوشمزه میشه🤡

  • کی بود تو بلاگ به سرش زده بود راتاتویی درست کنه گفتم به ذائقه ایرانی نمیخوره شما هم درست کردی خوشت نیومد (:

    • حیف شانس نداریم‌ ما تا میریم بلاگ تموم میشه اگه منم بودم کامنت و میدیدم جو برم نمی‌داشت😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.