چرا بعضی آهنگها هیچوقت از یادمون نمیرن؟ 🎧 تا حالا شده یه آهنگ قدیمی پخش بشه و یهو حس کنی مغزت خودش بدون اجازه داره باهاش همراهی میکنه؟ جالبه که بعضی آهنگها انگار یه جورایی توی ذهنمون قفل میشن.
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پستت عالییییییییی بود خوشم اومد
کاش منم یه آهنگ میشنیدم و دوباره یاد اون آهنگ میفتادم
البته فععععک نکنم
دستت عالییییی
همه ی آهنگای پلی لیستم منو یاد یه دوره ای میندازه...
آهنگ just wanna be the one you love رو به شخصه میپرستم.
اوه پرنسس پست ساختن؟ 🌝 پخت و پز کردی خانومی
مسیی خانومیی😊
آهنگ violins playiny یا (Tattoo) با صدای جیمین و جونگ کوک :)
منم به این آهنگ حس خاصی دارم🤔
آره ... دقیقا
آم صرفا آهنگ 𝖿𝗈𝗋𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝖩𝗎𝗅𝗒 چون خیلی از کسایی که از دست دادم با این آهنگ زنده میشن و اون خاطرات آزاردهنده یا شاید خاص، یادشون میفتم
آهنگ "Doll home" یک تیکه از گذشته من هست🥲
همیشه وقتی میترسیدم از حفظ میخوندمش، و الان دلیلش رو فهمیدم😞
پست عالی بود🥹🥲
آهنگ خیلی قشنگیه
متشکرم😉