pov: به بیگانگان ورد خوش امدین.
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
pov: به بیگانگان ورد خوش امدین.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سریالایی که اینا می سازند از هر لحاظ مشکل داره
ولی بله سلیقه هم مهم مثلا یکی بنز دوست داره یکی پراید
......
اینکه یه سریال رو دوست نداشته باشی طبیعیه،
ولی بیاحترامی به سلیقه بقیه نشونه ضعف نقده، نه قدرت نظر.
البته خب تقصیر شما هم نیست که همچین تفکر خود پرستانه ای دارید،به هر حال هرکی با توجه به قدرت درکش میتونه عقیده داشته باشه دیگه...
درضمن،خواستم یاداوری کنم همین سریالی که شما بهش میگین اشغال،به قدری پر محتوا و جذاب بوده که حدود ۲ میلیون بازدید خورده!
وایی قربونت بشم💘😭
اره یادمه اما اسمای اصلیشونو میگم مشکلی نداره ؟
امیر حسین صدیق
مریم کاویانی
هلن نقی لو
ارسلان قاسمی
مهرن رجبی
کلا من داخل قسمت اول و دوم بودم فیلم رو نگاه کردم😁💘😭.
......
وای من میرم غش کنم بیامممممم 🥹💗🎀❤🔥🩵❤🔥💙💓🌸🌻🍪💚
خیلی خوبییعهححنوربخورزیعخجورب۶۸تردتنکوو
عه وا خدا نکنهه💘🥹
ولی خدایی باهاشون رفیق شدم خیلی مهربون بودن واقعا مخصوصا هلن نقی لو💘🥹
نطتطتزحیتزوزوطت💘💘💘💘
اگه فیلمو ندیدی یا دوسش نداری لازم نیس هیت بدی اصلا کار قشنگی نیس....(کلی گفتم😃)
جچ: هیچکدوم
اره جدی میگم😃 قربونت بشمم مهربونن💘😭 من داخل چند تا سکانس یک دیالوگ و چند سکانس بدون دیالوگ(هنرور) بودم با بازیگرا رفیق شده بودم 🤣 حرف زدیم اینا ولی خیلی خوش گذشت 🤣.
............
مهربونی از شماس 🥲🩵
وای چقدد خوببببب خوشبحالت
با کدوم بازیگرا حرف زدی اسمشونو میدونی؟
وایی قربونت بشم💘😭
اره یادمه اما اسمای اصلیشونو میگم مشکلی نداره ؟
امیر حسین صدیق
مریم کاویانی
هلن نقی لو
ارسلان قاسمی
مهرن رجبی
کلا من داخل قسمت اول و دوم بودم فیلم رو نگاه کردم😁💘😭
منی که داخل این فیلم بازی کردم و بازیگر هارو از نزدیک دیدم:🙂↕😼
شوخی یا جدی؟!
عررر وای چه نقشی داشتیییییلاح۹نرللزعازی۸دطف۷۸ر۷ازهازر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭
اره جدی میگم😃 قربونت بشمم مهربونن💘😭 من داخل چند تا سکانس یک دیالوگ و چند سکانس بدون دیالوگ(هنرور) بودم با بازیگرا رفیق شده بودم 🤣 حرف زدیم اینا ولی خیلی خوش گذشت 🤣
خیلی خوب بودد
قربونت مرسی💞
من خودم تو حوضه ی سینما فعالیت می کنم تئاتر می خونم تو دانشگاه...
......
خب پس یکم شرم داره با اینکه اگاهیتون نسبت به دنیای سینما از من نابالغ به قول خودتون بیشتره بازم همچین حرفی رو میزنید....
امیدوارم موفق بشی
وای بیگانگان سریال مورد علاقمهههه 🛐🛐😭😭
و منی که مامانم نمی زاره ببینم چون وحشتناکه🤦🏻♀😑😭
عیواییی اوخودا چرااا اتفاقا بیشتر جنبه قاشقانه و انسانی داره چیزی نیس🥲💘
حق داره بنده خدا اولین قسمتی که ازش دیدیم اونجایی بود که یه خانمه ای رو برده بودند بازار برده فروشا بفروشن
خیلی وحشتناک بود من اونجا تازه با خیلی چیزها روبرو شدم (منظورم احساسات دخترست)