ممکن است بعد از دیدن عنوان به این فکر کنید که چرا همچین پستی موجوده، اما این تست کاملا به جای اینکه ترسناک باشه فانه!🦈 پستی مشترک از بامبو و ᴿⁱᵛᵉʳ
گام اول: چطور یه ج★ن پیدا کنیم (قبل از اینکه اونا تو رو پیدا کنن) خیلی از مردم فکر میکنن اونا ته چاههای قدیمی یا قبرستانا هستن. اشتباه میکنن. ج★نها مثل موش خرما شدن: اومدن تو زندگی مدرن. بیشترشون الان تو ساختمونهای نوساز، پشت کولر گازی، یا حتی داخل یخچالای ساید بای ساید مخفی شدن. جدی میگم. یه رفیق داشتم تعریف میکرد جن★ش رفته بود تو درب بازکن اتوماتیک سوپرمارکت. هر کی میومد بیرون، درب باز نمیشد مگر اینکه سه بار بگه «خسته نباشی»
روش اول: نقاط کور خونه رو چک کن هر جای خونه که نور میخوره ج★ن نیست. ج★نها جذب نقاط کورن، یعنی: · پشت آینهی راهرو (بین آینه و دیوار) · داخل کمدی که درش نصفه شبه نیمه باز میمونه · زیر سینک ظرفشویی، اونم دقیقاً پشت لوله فنری سیاه رنگ · بین مبل و دیوار، اونم اگه چند تا خرده نون افتاده باشه اونجا برو اینا رو چک کن. چطور بفهمی جایی ج★ن داره؟ یه لیوان آب نمک بذار اون گوشه. صبح برسی کن، اگه آب نمک شورتر شده یا ته لیوان یه کمی نمک سفید نشسته، یعنی یه ج★ن اومده انگشت زده توش. البته بعضیاشون میگن آب نمک واسه پوستشون حساسیت زاست، پس اگه آب نمک پرت شده بود بیرون، یعنی بنده خدا حساسه. براش آب قند بذار دفعه بعد.
روش دوم: از ابزارای روزمره استفاده کن (نه بخور و اسپند) بذار یه چیزی بگم: ج★نهای امروزی از بوی اسپند بدشون میاد. عطر کالباس و پیتزا رو دوست دارن. باور نمیکنی؟ برو یه شب یه تیکه پیتزا بذار تو بالکن، بعد ببین صبح چی مونده. من امتحان کردم. صبح فقط یه تیکه خمیر مونده بود که شکل قلب بود. مال من عاشق پیتزا پپرونی بود. پس چیکار کنی: · سه شب پشت سر هم، یکم قبل از نیمه شب، یه لقمه از هر غذایی که خودت میخوری بذار تو گوشه جنوب شرقی خونه (نمیدونم چرا جنوب شرقی، ولی هر کاری کردم شمال غربی جواب نداد) · اگه صبح غذا رفته بود، یعنی اون پذیرفته. اگه غذا رفته بود و یه چیز دیگه جاش گذاشته بود (مثلاً یه دکمه یا یه تیکه کاغذ مچاله)، یعنی بنده خدا وسواس داره. ازش بپذیر، بعداً به دردت میخوره. · اگه سه شب متوالی غذا موند و کسی دست نزد، خونهات ج★ن نداره. برو یه چند تا گلدون بزرگ بخر، شاید گنجشک بیاد.
روش سوم: از تکنولوژی کمک بگیر (جدیدترین متد) ج★نها امواج الکترومغناطیسی رو حس میکنن. برای همین بعضی وقتا وای فای خونه یکهو قطع میشه، یا بلوتوث هدفون جفت نمیشه. بعضی از اونا عاشق بلوتوثن. نمیدونم چرا. یه شب گوشی رو بذار روی ضبط صدا (voice recorder)، برو تو تاریکترین اتاق خونه، بذارش زمین، برو بیرون. یک ساعت بعد برگرد، فایل صوتی رو پلی کن. اگه صدای خش خش یا چیزی شبیه اینکه کسی داره دونههای تسبیح رو میچرخونه شنیدی، یعنی اون اومده باهات حرف بزنه. اگه هیچی نبود، فایل رو ریورس کن (برعکس پلی کن). بعضی از اونا برعکس حرف میزنن. میگم برعکس، نه یعنی از ته حلق. مثل اون دوست که سی★گار می..کشه و موقع حرف زدن باید حدس بزنی چی گفته. من این کار رو کردم. فایل صوتی من پر شده بود از صدای خوردن قاشق به کاسه. ریورس که کردم، شنیدم یه صدا داره میگه: «نمک کم داری… نمک کم داری…» از اون موقع هر شام نمکدان رو میذارم کنار پنجره.
روش چهارم: برو پیادهروی شبانه (با یه قرص نان بربری) بعضی از ج★نا تو خونه نیستن. بعضیاشون ولگردن. میان تو خیابونا، نزدیک نانواییهای سنگکی، جلوی شیرینی فروشی، یا کنار دستگاه کارت به کارت عابربانک. (به ج★نهای کنار عابربانک «ج★نهای مالیاتی» میگن. شوخی میکنم.) نصفههای شب، یه قرص نون بربری بردار، برو به یه چهارراه خلوت. نون رو بذار وسط چهارراه، سه قدم به عقب بردار، بگو: «مال من، مال خودت، شریک بشیم یا نه؟» سکوت کن. اگه باد اومد و نون غلتید سمت چپ، یعنی نه. اگه غلتید سمت راست، یعنی فعلاً نه، بعداً شاید. اگه نون یهویی نصف شد از وسط و دو تیکه افتاد سمت چپ و راست، یعنی اون وسواسی داره و میخواد پرسشنامه بده بهت پر کنی قبل از دوستی. بهترین حالت: نون گم بشه. یعنی قبول کرده. حالا برو خونه، یه لیوان شیر گرم بذار واسش، بخواب. فردا شب میتونی مرحله دوم رو شروع کنی. و باهاش صحبت بکنی...
نکته مهم اگه تا اینجا جن پیدا نکردی همه خونهها ج★ن ندارن. بعضی جاها خیلی شلوغه، ج★ن نمیتونه بیاد. یا بعضی جاها صاحبخونه خودش ج★ن بوده رفته مسافرت. ناامید نشو. یه راه آخر مونده: یه دونه پیاز قرمز رو بردار، اسم خودتو روش بنویس با ماژیک، بذارش تو فریزر. فردا درش بیار، اگه پیاز یخ زده بود و بوی عجیب میداد، یعنی یه ج★ن اون نزدیکیه، فقط خجالت میکشه. اون موقع برو یه بشقاب نون خشک با یه قاشق عسل بذار جلوی در یخچال.شاید فردا صبح بیدار شدی، دیدی عسل نصف شده و یه لبخند با دندونهای نامرتب روی شیر یخچال کشیده شده. تبریک میگم. ج★ن پیدا کردی.
حساب صاف شد🫡
ریور 5000 امتیاز بهم بدهکاره🦈
واقعا همتون راست میگین؟
اینا جواب میدن لطفا شوخی نکنید بزارید دوست واقعیمو پیدا کنم😐
رضایت مشتری داریم😔😂
عه اوکی 😔😂
جدی جدی میخوام امتحان کنم🫥
برو برو رضایت مشتری داریم😂
باشه میرم😂
فایتینگگگ
برو برو😁
خدایی جواب میده ؟
احیانا که اون دزد پیتزا و نون گربه نبوده ؟
ریور پاسخگو باش😂
هوم خوب نظریه های زیادی وجود داره
اما من از اون راه یکی پیدا کردم 💁🏻
@𝙍𝙞𝙪𝙚𝙧
آره بابا مشتری داشتم باهم سر قرار هم رفتن...
______
اگه اینطوره که میرم انجام بدم شاید بختم باز ش-👍
😂😂😂😂😂
بهخدا کم کم دارم امیدمو به ژنیا از دست میدم...
ژنیا بگیر نیست، تکجو رو فقط میگیره
داغمو تازه نکن زننننننننننننننننننننئبکخنتئکقنافدفغ
اون از دختر خاله منگلم که دم به دقیقه واقعی نبودنشو یادم میندازه اینم از تو
د اخه
هوم خوبه
😔😂
براشون استوک میخرم 👍🏼
نه باو تو پیجت پست کن یا تو اسلایست بزار
حله
راه ساده تری نیست ؟؟؟
مثلا بگیم ج.ن علی بیا بریم فوتبال ؟
اسلاید ۵ رو اون عکس سمت راست رو خامشو بزار میخوام استفاده کنم
چرا اونم میشه ولی با سم اسب فوتبال بازی براشون سخته
کجا بزارم با پست؟😂
ج.نایی که از این راه باهات دوست میشن زیاد متعهد نیستن
نچ نمیپسندم این راه رو
وای عالیییییی بوددد من سومی رو تست کردم واقعاا غذا خورددد
عههههه مبارکککک😂
خوشبحالت
مال من بد غذاست
شاید هم فتوسنتز میکنه نمیدونم کلا هرچی میزارم نمیخوره
اخیییی بهش کمک کن^_^
مرسییی
عهه چیشدد میشه بعد بگی بهم ببینم میشه یا نهه
.....
هیچی دیگه باهم قرار گذاشتیم امتحانارو کمکم کنه مهربونه نترسید هر دانش اموزی بهش نیاز داره🥰 .
ایول