سلام👋🏻👋🏻 بعد صد سال که اینترنتم و مغزم با هم همکاری کردن یه پست جدید درست کردم😂 همون طور که معلومه در مورد اورثینکه 💙🖤💙🖤💙🖤💙 اورثینک ، چرا و چگونه ...
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
زیر یک دقیقه منتشر شد😂
با تشکر از ناظر
من اورثینک نیستم ولی بیش از حد فکر میکنم
بدترین حسه مخصوصا وقتی تو داخلش متهمی هستی که هیچ حقی با تو نیست
مرسی خیلی مفید بود💗
مراقبت نکنی نابودت میکنه :)))
حق بود واقعا
من که اینو دارم ولی نمیدونم چطور ازش خلاص بشم.
اون روز داشتم فکر میکردم ازش خلاص شم اما بعدش یهو تو ذهنم اومد ببین چقدر بدرد نخوری که نمیتونی یه فکر رو درست بکنی بعدش دوباره غرق شدم
آخ منم ،
ولی غرق شدن به همراه محو شدن 😅
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
باسلام من یک اورثینکر هستم خوشبختم🫡🎀🎀