حاضر جواب نباشید اگر با کسی برخورد کردید و او به شما حرف هایی زد فقط کافیه بهش نگاه کنید و هیچی نگید . خودش ساکت میشه . حاضر جواب بودن فقط باعث خورد شدن اعصاب خودتون میشه .
مغرور و خودخواه نباشید غرور در بیشتر مواقع باعث تخریب زندگی میشه . فرض کنید خوردین زمین و از یه نفر کمک میخواین . اون یه نفر به خاطر غرورش به شما کمک نمیکنه . چه حسی پیدا میکنید؟ . حس خوبی نیست مگه نه ؟ .
به یاد داشته باشید فقط یک بار زندگی میکنید باید به یاد داشته باشید که این زندکی یه روزی شروع میشه و یه روزی تموم میشه . سعی کنید کارایی که دوست دارید رو انجام بدید . اگه میخواید هنری رو یاد بگیرید شروع کنید و تامل نکنید .چیزایی که دوست دارید بخرید و با خانواده و دوستاتون وقت بگذرانید.
خودتون رو فدای دیگران نکنید و نه گفتن رو تمرین کنید . خیلی از ماها از نه گفتن به این خاطر میترسیم که اگه به نفر مقابل بگیم نه اون ناراحت بشه . اگه این فکر رو میکنید یعنی ناراحت شدن خودتون مهم نیست و فقط دیگران مهم آن. اینطور نیست . اگه بهتون پیشنهاد هایی داده میشه که باب میلتون نیست جواب یه کلمه است . " نه ، متشکرم ". خیلی از اتفاق های تلخی که تو زندگی ما میوفته ، دلیلش ممکنه نگفتن همین جمله کوچیک باشه .
از کلمات رکیک و زشت شدیدا خودداری کنید . چه دختر باشید چه پسر این موضوع رو جزو قوانین تون قرار بدین . سعی کنید از کلمات پسندیده و خوب استفاده کنید. استفاده از کلمات زشت دید دیگران رو نسبت به شما بد میکنه و اینجوری تنها میشید .
هرچیزی رو به وقتش انجام بدید . نزارید به زمان دیگه ای . زمان چیزیه که هرگز نمیشه برش گردوند . از زمانتون نهایت استفاده رو ببرید و هر کاری رو سر وقت معین خودش انجام بدید . برنامه ریزی کنید و کارهاتون رو اولویت بندی کنید . این بهتون توی مدیریت زمان کمک میکنه .