صـبـر کــن حــتـمـا بـچـه آخـری!!
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
صـبـر کــن حــتـمـا بـچـه آخـری!!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببین این که بخوای یه همچین چیزی رو به بچه ی آخر ربط بدی خیلی غیر منطقیه
اگر واقعا بحث سر اینه که بگید بچه ی آخر ها خیلی خوشبخت هستن و همشون لوس هستن باید بگم اینطوری نیست
اگر واقعا انقدر که ادعا دارید خواهر و یا برادر بزرگتر خوبی هستید مطمئنا خواهر و یا برادر کوچکتر خوبی دارید
اگر هم پدر و یا مادری به بچه ی آخر بیشتر اهمیت بده مشکل از پدر مادره نه اینکه اون بچه ،بچه ی آخره
لطفا این رو با لحن خوب بخون و به خودت نگیر طرف صحبت من فقط با تو نبود بلکه با همه بود
عزیزم میدونم و خودم هم بر این موضوع معتقدم همه بچه ها یکی نیستن و والدین هم همینطور و ما نمیتونیم یک چیز کلی بگیم مثلا هرکس بچه آخر خانواده است هست تو ناز و نعمته و هرکس بچه لوله مظلومه
موضوع این پست فان بود نازم
البته متوجهم که فان بود و اکثریت بچه های آخر یه همچین عاداتی دارن
خیلی خیلی ممنون که درک کردی 🙏
خواهش میکنم زیبا🙆🏻♀
@آریساپست جدیدم❕
میدونم ناز فان بود پست
______
فان خوبی نبود
خب باشه❕
خسته نباشی ولی خیلی کلیشه ای بود و همه اینطوری نیستن
میدونم ناز فان بود پست
عالیییی
فداتبشم ناز
خدانکنهههه
ولی برای من اینطور نیست اوضاع_ 😭🤣
اره برای همه اینجوری نیست
عالی بود 😭💞
فداتبشممم
خدا نکنه قشنگم 😭✨
خدا بکنه نازمم
من بچهی وسطم😭😭😭😭😭😭😭😭
راستی پستت عالی بود💖🎀
خوبه
فدات گوگولی🙆🏻♀💞
نهههه بچه وسط بودن خیلی بده😭
اون دو تای اخر برا من صدق نمیکنه
اره واسه همه اینجوری نیست
حققق
عالی بود خسته نباشیی🛐🛐🛐
فداتبشممممم سلامت باشی نازم🙆🏻♀💘
چرا فکر میکنی همه اینجورین؟
خب فان بود مسلما نظرش این نیست🫴🏻