در این پست می خواهیم نگاهی به تاثیر پروتون و نوترون و الکترون در اتم بیندازیم و مطالب دیگری راجب آن یاد بگیریم.
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
در این پست می خواهیم نگاهی به تاثیر پروتون و نوترون و الکترون در اتم بیندازیم و مطالب دیگری راجب آن یاد بگیریم.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام بسیار عالی بود اما در اسلاید 3، هیدروژن تنها یک پروتون دارد و این عنصر نیتروژن است که دارای 7 پروتون می باشد. درضمن تلفظ کلمه پیاز به انگلیسی «آنی ین» (دومین «ی» ساکن است) می باشد ولی تلفظ گونه باردار منفی به شکل «آنی یون» می باشد.
ببخشید سر نیتروژن دیر متوجه شدم و بعدش هم حوصله ی ویرایش نداشتم🙏
و در مورد آنیون من خودم اون رو ( منظورم پیاز به انگلیسی ) آنین تلفظ می کنم اما شنیدم بعضی ها آنیون تلفظ می کنن واسه همین گفتم .ببخشید🛐
ممنون از نظرت🍰
خواهش میکنم. منظور من ایرادگیری نبود بلکه کمک به ارتقای سطح علمی پست بود. با تشکر از زحماتتان.
خوب بود
مرسی 😊
عالییی بود فقط یه چیز میگم اگه نتیجه گیره هم داشت عالییییییییییییییی میشد ولی باز خسته نباشی👍🛐
مرسی 🍰🥮🍧🙏
خواهش میکنم💖🌚🛐
عالیی بود. صد درصد ویژه میشه
مرسی💓💞 امیدوارم😬
این ویژه میخواد
نظر لطف شماست 😻🌸🙏
فرصت
عالیییی بود 😭💘🍰