1 سال پیش 10 اسلاید 1,491 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (107)
  • تستت عالی بود
    به تست جدید منم سر بزنید
    ادمین فرشته پین؟؟؟

  • در فصل نهایی
    بنده دچار هزیان گویی، توهم، فوبیا از خودکار، نخورده mست بودن و هرگونه اختلال روانی که به ذهنتان میرسد میشوم.....

  • منی که رو هر برگه یه امضا زدم🤌🤌🙂

    • منم همینمم هر روز یه مدل امضاء جدید اختراع میکنمم😔🌷

    • ارههه
      مخترع امضا تو گور میلرزه

    • واقعااا بنده خدااا چه اشتباهی کردم امضاء رو انتخاب کردممم😔👍🏻
      تمام دنیا همون لحظه: امضاااا
      اون بنده خدا:جیغغغ

    • دقیقااااا

    • 😔🌷

  • همشون رو تحربههه کردممم واای
    عالییی بود 🎀

  • عالیییی بود
    اون امضا چقدر شبیه امضای من بود

    • واو پس امضات باید خیلی قشنگ باشه عیجانن😔🌷

    • نظر لطفته ولی همه امضام رو مسخره میکنن

    • اونا خودشون می تونن همچنین امضایی بزنن اصلا؟

  • وای برگه حضور امضا زدن حققققققققق
    من هنوز ششمم و اولین بار بود حالا منم بلد نبودم امضا درست حسابی بزنم

    • بیا بلاگگگگگ

    • وای یادم اومد.

    • من تا ۵ دقیقه داشتم امضا میزدم که خوب در بیاد

    • وای حالا دیدم

    • منمم😂
      تا حالا امتحان اینجوری نداده بودم

    • منی که چند ساله امضا میزنم و همچنان لحظه امضا زدنم مثل همون روز اولیه که برگه حضور رو امضا زدم همونقدر رو مخ و همونقدر رو اعصاب😔🌷

  • کسی هست الان چشاش تا ناموش سیاه نباشه😇🙏🏻

  • همشو تجربه کردممممممممم🎀👍

  • چندمیی؟

    • دوازدهممم چطوررر؟

    • چون حدس میزدم دوازدهم باشی...
      منم دوزادهمم:)

    • عیجان چه جالب همپایه ایم که😔🌷

    • بلی😂😔
      چه رشته ای؟

    • انسانییی تو چی؟

    • تجربی😃💔

    • منتظر بودم همین رو بگی و آهنگ زارت تو مغزم بخش بشه نوچ نوچ نوچ😔🌷

    • 😂😂😔

    • هعییی😔🌷

    • هعی واقعاا😀

    • واقعا هعییی هعییی بینهایتت😔🌷

    • هعی تا اون سر دنیا😔😔

    • هعیییی تا بدبختیی😔🌷

    • 😂اصلا هعی تا جایی که بدبختی تموم بشه

    • اصلا هعیییی تا بدبختی بعدیییی😔🌷
      چطوره؟

    • کاملا مناسب😔🌹

    • عیجانن خیلیم عالی😔🌷

  • حق

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.