4 ماه پیش 8 اسلاید 1,832 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (74)
  • ENTJ.حدودا اره درست بود.

  • ادیتت🛐🛐

  • خیلی درست بود

  • ENFP حقققققققق

    • آفرین به خودمممم😔👍🏻

    • واقعا آفرینننن

    • دست نمیزنی واسم؟

    • وایساده دست میزنم برای شماااا
      🧍🏻‍♀️👏🏻

    • ذوق سگی-
      قر میدهم برایتتت

    • آهنگ بخونم براتون؟

    • بخون بخوننن

    • سبز کشمیر ما
      زلفای تو زنجیر ما
      عا*شق به دلبرش میگفت
      یا مرا ببر به خونتون
      یا بیا به خانه ی ما
      یه قر نمیدی برامون؟

    • ولی من فکر میکردم اینه
      سبز کشمیر من
      زلفای تو زنجیر من
      مادر به دخترش میگه
      ای جان شیرین من
      یا مرا ببر به خانتان
      یا بیا به کشمیر منه؟

    • چرا ندم؟
      قر دادن-
      بیححح

    • نه بابا
      مادر به دخترش میگه که نیست
      عا*شق به دل*برش میگه
      ای جان شیرین ما
      یا مرا ببر به خانتون
      یا بیا به خانه ی ما

    • شاید اونی که من گوش دادم واسه یه جایی دیگه یه نسخه دیگه ازش بوده که کاورش کردن😔👍🏻

    • # نه_به_کاوش_اشتباه

    • الان که تو گوگل سرچ کردم میبینم اون رو به زبون بندری خونده و بیشتر متنش با شعر اصلی فرق داره🤷‍♀️

    • بد شد که😐

    • #نه_به_کپی_رایت

    • #حماتگر_نه_به_کپی_رایت

    • دقیقااا

    • هعی گوزگاررر

    • کلمهی وحشی فراموش نشههههه

    • حتمااا
      ای گوزگار وحشی بی تربیتت

    • بی تر ییت و گشنه😔

    • و همینطور کفیثثث

    • و همینطور بی شع*وررررررررر

    • و همینطور حلوم ژادههه

    • کفاثت هم فراموش نشودددد

    • اوکی داشتم یادم نمی رودد

    • وایییی خدااااا
      چقدر ما دوتا حرف زدیمممممم

    • یسسسسس

    • حالا هرکی میاد نظرات رو بخونه میگه این دوتا چقدر اثکلن😂

    • ارهههه
      زبانش اصلا بند میایههه

    • واکنش طرف
      وادا فا–

    • وقیقااااا😔👍🏻

  • entp , estp
    عالی و حق!

  • من بدون لایک کردن نمیرم 👍🤡

  • اس 1 و 2 خودممممم
    اس 3: یه موعلم ادبیات داشتیم پارسال همینجوری بود، سر امتحان اخر سال اومد صدام کرد گفت آریسا تو تنها کسی هستی که 20 شدی، ولی من همچنان احساس بدی داشتم نسبت به حرفش، مشکل از معلمه هس یا از من؟
    اس 4: خداییش این آدما اوصکلن که خیلی بیش از حد محتاطن
    اس 6: منم اینجوریم با اینکه تایپم نیس
    و اس 7: عه جدی؟ کلیشه ها که خلافشو ثابت تکردن، entj های م.ا.د.ر.م.ر.د.ه!

    • ³:شاید مشکل از اعتماد به نفست باشه؟ما هیچ وقت نمی فهمیم که حال حقیقی مون چطوریه
      ⁴:وا چرااا؟
      ⁷:خودت میگی کلیشه ما استثناء هایی هم داریم گلم😔🌷
      ⁷:

    • ولی چرا معلم فارسیه اینطوری بود؟
      اصن تایپشو نمیدونستم که! ولی رفتارش این حالتی بود

    • به نظرت لحنش چطور بود؟بد بود؟

    • نه! لحنش خیلی هیجان زده و یذره زیرکانه بود
      مثل..مثل یه اکیپ exxp که یه حقه جدیدی به ذهنشون اومده و میخان پیادش کنن سر مدرسه و اونو به چ.وخ بدن! لحنش اونطوری بود! انگار میخاس تو کارنامم 0 بزاره ولی و امتحانم 20 گذاشته بود

    • نمی دونم والا تا خودم نبینمش نمی فهمم چه مرگشه😔👍🏻

    • از اونموقه دیگه از فارصی بدم اوـــــمد

    • نمی دونم شاید یه خاطره با چنین رفتار مشابهی داری که به نتیجه خوبی ختم نشده😔🌷

  • جهت خالی نمودن کامنت💚🖇️>>>

  • با اجازه ادمین اولا که تستت عالییی بود ولی خب ورژن درونگراشم بزار و اینکه testchi.ir/tests/1336535 بیاین پیشم ادمین جان مشکلی داشت پیامم رو بپاک ✉️🪙

  • هعی
    صحیح

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.