4 ماه پیش 8 اسلاید 1,956 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (43)
  • برای من واقعا همون چیزیه که هستم، هیچی به دل نمیگیرم، به هیچیم بر نمیخوره، ولی تا وقتی بتونم از زندگیم حذفش کنم ، روانی میشم:)
    infp هستم، ولی فک کنم درونگرام، شایدم برونگرام. درست نمیدونم، خلاصه که حق بود

  • حقق
    ولی درک نمیکنم چرا منه infp همیشه هشیکی رو به خودم جذب نمیکنم؟
    همه زورشون به من می رسه
    با اینکه که من همیشه پشت تک تک دوستام بودم و همش بهشون چیز میز می دادم
    خودم رو عوض کردم چون از معلم خوششون نمیومد



    حالا دوباره ازم بدشون میاد فقط این آدما نه همه اینطورین احساس می کنم طلسم شدم چون یعنی یه نفر هم تز من خوشش نمیاد
    تصمیم گرفتم یه روزی........بای بای بگم شاید همین روزا

  • چرا من هرجا میرم و هر مطلبی از istp ها میخونم همش مربوطه به مکانیکی🤦‍♀️ بخدا قرار نیست همه ی istp ها مکانیک باشن یا توی کارای فنی عالی باشن

    من خودم توی کارای عملی عالی هستم ولی این کلیشه واقعا روی مخم هست😑

    • اینجا شاید منظورش یه متن باشه که تفکیک میشه تو یه گزارش رو درمورد خواب در نظر بگیر.

    • خب این گزارش اونطوری که باید پیکر بندی نشده پس تو میای مطالبش رو جدا میکنه و اون براساس معنی خواب عوامل خواب عوارض خواب کم و زیاد و... میچینی و کنار هم قرار میدی

    • عالیه،حالا بیشتر میتونم تحملش کنم،درواقع عالی شد

    • الهییی شکررر😔👍🏻

    • دقیقا
      منم istp ام

    • عه؟به شمام خوشبختم دوزت عزیز😔👍🏻

  • @دوغ نعناعی˒
    عففف جون باباولی من به لطف یه بنده خدایی از enfpها دیگه خوشم نمیاد تازه هر وقت این تایپ رو میبینم یادش میوفتم و نفرت توی دلم زبونه میکشههه😔🌷
    ______
    دقییییییقااااااا منم دوتا از نزدیکانم enfp هستن مثل چی رو مخمن یعنی حاضرم با 🔫 هردوشون رو به اون دنیا نازل کنم
    بخاطر همین دو نفر از تمام enfp ها بدم میاد دست خودم هم نیست

    • هممون یا enfp های خوبی رو واسه دوستی انتخاب نکردیم یا اونا اصلا enfp نبودنن😔👍🏻

    • باور کن من هردو دوتا enfp اصیلن😂

    • والا دقیقا ما که شانس نداریم😔👍🏻

  • intj

  • حق بود:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.