کاورمون با حضور برنده دسانگ امسال😍
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کاورمون با حضور برنده دسانگ امسال😍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه آجین یه خانواده خوب داشت چی
اکس عزیز
هعییییی...
مایل به دوستی؟
حتما،بیا تو گفت و گو
اگه گیهون دوباره تو بازی ها شرکت نمیکرد و سوار ماشین فرات مند نمیشد چی
اسگویید گیم
اونوقت حداقل میتونست زنده بمونه و دخترش رو ببینه:)
وای آره دقیقا دلم خون شد وقتی فرات مند لباس گیهون رو به دخترش داد ببین من وقتی داشتم قسمت آخرش رو میدیدم همش اشک های خودمو پاک میکردم بازم میومدن داشتم خون گریه میکردم خلاصه که کارگردان رو زنده میخوام
کارگردان آخرش رو خیلی بد کرد😭آخه خودشون بعد اومدنش گفتن که قرار بود آخرش گیهون و چند نفر دیگه هم زنده بمونن ولی کارگردان آخر سر تصمیمش رو عوض کرد
میخوام جرش بدم(ببخشیدا) ولی وقتی تو چشای دختر گیهون بغض و شدت پشیمونی از چشاش میبارید
بیخود نیست میگن چشم ها هیچ وقت دروغ نمیگن
واییی بلاخره یکی بیخانمان رو دیدههه
ادیت میزنم(به کاور پستای خودم دقت نکنید😂اونا رو خستم خوب بزنم) نمونه خواستید بیاید پیوی🤠🤠
اگه پسره وارد مغازه جادویی نمی شد و به گذشته
که باباش همسن خودش بود نمیرفت چی؟
*هندوانه چشمک زن😭💕
اگه تصمیم به فروختن گيتارش نمی کرد چى ??
اگه باش اون اتفاق از اول واسش نمی افتاد
نه ولی خوب شد که رفت وگرنه فقیر میموندن چون اگه پسره نمیرفت و نامتدری مادرش ر از خونه بیرون نمیکرد هیچ وقت پولدار نمیشدن