درود خداوند بر شما، امیدوارم از شعرام خوشتون بیاد.
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود خداوند بر شما، امیدوارم از شعرام خوشتون بیاد.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چه کردهای که من تیز چنگ،چشم دریده
میان این همه آهو،دل شکار ندارم…
خیام اگر ز باده مستی خوش باش
با ماه رخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
انگار که نیستی چو هستی خوش باش
-خیام
چون عهده نمیشود کسی فردا را
حالی خوش دار این دل پر سودا را
می نوش به ماهتاب ای ماه که ماه
بسیار بتابد و نیابد ما را
-خیام
گفتم این عدل نباشد که دلم ریش شود
گفت این سادگی توست که دل میبازی
ــــــــــ
یارم به لای یک پیراهن خوابیده زیر نسترن
ترسم که بوی نسترن مست است و هوشیارش کند
عالی بود❤️🙂 باید عضو انجمن شاعران مرده باشی 😂👍
گفتی مرا دوست نداری گله ای نیست بین عشق من و تو فاصله ای نیست
گفتم کمی صبر کن گوش به من ده گفتی که باید بروم حوصله ای نیست
رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست