1 سال پیش 4 اسلاید 122 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • فرصت

  • شب ...🕯
    تڪرار بے نهایت ناگفتہ هاست
    شاید➹
    تــو هم ✰💛
    جایے در دوردست ها
    ستاره ها را مے شمارے ...𓆩🥺𓆪
    «خسته نبـاشیـد 🤍🦋»

  • احیانا به خاطر این نیست که مثل خورشید که هشت دقیقه طول میکشه نورش به زمین برسه اون هم به خاطر فاصله ای ای که داره نوری که ممکنه ازش دیده بشه دیر به زمین میرسه و واسه همین حتی اگه نابود شده باشه ما میبینیمش?:)

  • جالب بود‌.اما بسیاری از ستاره ها اینجوری ان‌.یعنی ممکنه ستاره ای که داری نگاهش میکنی،از بین رفته باشه ولی هنوز نورش به ما میرسه و تصویر نابودیش رو بخاطر فاصله زیاد ندیدیم.در کل ستاره های مختلف زیادی هستن که مثل روح میمونن.

    • منم نگفتم که فقط آنتارس اینجوریه
      فقط درباره ی آنتارس توضیح دادم

  • یعنی کژدم دل نابود شده؟

    • بله
      به احتمال زیاد تا الان نابود شده
      ولی چون فاصله اش خیلی با زمین زیاده که هنوز میتونیم نورش رو ببینیم، حتی شاید تا سال ها بعد هم نورش دیده بشه
      ولی خودم امیدوارم هنوز آنتارس وجود داشته باشه:)

    • چند سال دبگه ابرنواخترشو میبینم
      ستاره های دیگه ای هم هستن اینطوری مثل آلفا شکارچی

  • ویژه شدددددددددد
    منبعش مانگای هاناکو بوددددد

  • عالیلیللیلیللیل

  • عالی بوددددد

  • عالییی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.