2 سال پیش 5 اسلاید 53 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • @ووگه✯
    لطفا اگر متوجه شدید نهنگ کدام ابید بهمون اطلاع بدید نهنگ های دیگه حالشون خوب هست یا نه؟🙏
    ______
    فعلا به دنبال آب خودم میگردم‌. نهنگ های دیگه حالشون خوبه و خوشحال از احوال پرسی شما هستن🙏🏻

    • امیدوارم اب خودتون رو هرچه زودتر پیدا کنید،هیچ جا اب خود نهنگ نمیشه.خوب بمونن،لطف دارن🙏

  • ژاپن واقعا خیلی به دریاها و موجوداتش ظلم میکنه

    • انسانها میتونن ترسناک باشن💔.
      ممنون از وقتی که گذاشتی🌱

  • ژاپن💔

  • باورم نمیشه

    • ناراحت کنندست.ممنون از وقتی که گذاشتید!

    • لطفا اگر متوجه شدید نهنگ کدام ابید بهمون اطلاع بدید نهنگ های دیگه حالشون خوب هست یا نه؟🙏

  • باورم نمیشه.. انسان ها خیلی حیوون های بدی هستن..
    💔👤

  • سالانه بیش از ۵۰۰۰۰ هزار تا نهنگ می کشتند؟
    وای واقعا ما باید روی دریا ها و حیوانات در حال انقراض بیشتر تمرکز کنیم.

    • واقعا این عدد ترسناک هست،درسته،چه بهتر می شد از اول انقدر بدون فکر به طبیعت اسیب نمیزدیم...حیف.

    • 👍👍👍انگار فکر می‌کنیم زمین برای ماست ولی قبل ما اونا اینجا زندگی میکردن.

  • پستت خیلی خوب بود♥️🫂
    امیدوارم در آینده یکی از بهترین کاربر ها بشی☺️👍🏻
    اگه میشه لطفا به پست و اسلایس های منم سر بزنید🙃🤍
    بک هم میدم😉🤯
    ادمین زیبارو پین؟☺️🫂

  • خیلییی جالب بود.امیدوارم ویژه بشه.
    یجورایی انتظار ژاپنو نداشتم.جا خوردم.
    بیچاره نهنگا سالی پنجاه هزار تا خیلیی زیاد بوده.

    • ممنون از وقتی که گذاشتی.بله واقعا وحشتناکه،چرا باید انقدر بیش از نیازمون حیوانات رو شکار کنیم و باعث نابودی حیات وحش بشیم.

    • خواهش میکنم:>
      واقعا- بعد اینکه اصلا گوشت و روغن نهنگ چه کاربردی داره؟مگه چقدر مورد استفادست که انقدر کشتنشون

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.