2 سال پیش 7 اسلاید 803 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • اسلاید۴ فقط کسایی که با من هم رشتن درک میکنن(منظورم سایه زدن فیگور بود🙂😂😂)

  • @Melina
    بستگی داره که میخوای فنی بری یا کارو دانشاگه کارو دتنش که بالای ۱۴ اینا اوکیهولی فنی بستگی به هدایت تحصیلی و صد البته شرایط مدیر دارهکه مدرسه ما زیر ۱۹ قبول نمیکرد
    ______
    ولی تو کاردانش هم حتی بعضی رشته ها بالای ۱۷ قبول میکنن! یعنی اونقدرا آسون نمیگیرن

  • و همچنان استعداد من تو هنر:
    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  • از بچگیت این رشته رو دوست داشتی؟

  • الان دهمی؟

  • من میخوام برم همین رشته و الان کلاس هشتم و نهمم نظرت چیه معدلم روی ۱۸ تا ۲۰ یعنی تک و ایناهم ندارم
    میتونم قبول شم ؟

    • بستگی داره که میخوای فنی بری یا کارو دانش
      اگه کارو دتنش که بالای ۱۴ اینا اوکیه
      ولی فنی بستگی به هدایت تحصیلی و صد البته شرایط مدیر داره
      که مدرسه ما زیر ۱۹ قبول نمیکرد

    • آها مرسی میخوام برم فک کنم فنی حرفه ای

  • افکورس که رشته تو خیلی قشنگههه

  • افکورس که وقتی وارد رشته ام شدم عاشق آشپزی و گلدوزی شدم 🌛
    (مدیریت خانواده ،یازدهم )

    • بعد با این رشته هدفت برای شغل آیندت چیه؟

    • فعلا نمیدونم ولی اگه بشه از کیک درست کردن تو خونه و فروختن به کافه ها شروع میکنم تا ببینم بقیش چطور خواهد شد

    • بنظرم هدفت تو بزرگتر کن چون استعدادهاشو داری. مثلا کافه بزن رستوران بزن. با شاگرد بیار خونتون آموزش کیک و شیرینی. میتونی حتی اوایل دوره های رایگان بزاری بعد اگر دیدن کارت خوبه با یه گونی پول میان پیشت. یا میتونی یه پیج پر از ترفند آشپزی و قنادی بزنی. حتی میتونی قناد بشی یا نون فانتزی هم درآمدش خوبه🤭

    • اهداف بزرگ سرمایه بیشتر و تلاش ۱۰۰ برابر میخواد من تنها نمیتونم یه کافه بزنم ! سرمایه نیاز داره نیروی کار نیاز داره مدیریت درست نیاز داره و هزینه تبلیغات و این چیزا

  • افکورس ک هم نظریم
    فرند؟

  • آفکورس که میخوام برم تجربی و درکت میکنم ( طراحی هم میکنم)

    البته تجربی هم دوست دارمااا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.