2 سال پیش 10 اسلاید 435 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • ج چ: دماغ

  • با اون چمدون میتونم دوستامو بزارم توش و به همین خاطر فقط یه بلیت هواپیما برا خودم بخرم

    • بهترین تصمیم👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻

    • آرهههههههه. تو هم میای تو چمدون یا پول بلیت رو خودت میدی؟
      راستی عکس پروفت خیلی قشنگه. از تو میم آووردیش؟

    • منم میام تو چمدون👍🏻👍🏻

    • ممنون❤
      از توی ایتا پیدا کردم.خیلی با من همخونی داره

    • اونجا 3 تا دوست دیگمم هستن و جا تنگه و اکسیژن کم. زنده میمانی؟

    • اگه بشه خوابید آره زنده می مونم

    • کلیشه معروف تایپت: همش خوابین دیگه
      بعدشم من میرم به دوستام میگم که طوری تو چمدون خودشونو جمعوجور کنن که دوست جدیدم بتونه راحت بخوابه
      البته ی نفر نمیتونه چمدون به اون سنگینی با 7 نفر آدم توش ببره که! بار مجاز 30 کیلوئه برا مسافرت خارجی
      و ی قانون دیگع: فقط کسایی که تو اکیپن میتونن بیان مسافرت. و ما ixtx تو اکیپ راه نمیدیم
      نگران نباش البته چون من سرگروهم میرم به دوستام میگم این قانون مسخره رو بردارن، هرکسی میتونه بیاد تو اکیپ

    • با چیت همخونی داره؟

    • این کلیشه واقعا حقیقت داره👍🏻
      خود چمدونه وزنش از 30 کیلو بیشتره که😐
      نگران نباش من هر وقت بخوام می تونم عوض شم😉
      می تونم تبدیل به یه ENTP بشم.یا INFP.یا حتی ENFP.
      ففقط جون ندارم.

    • با وضعیت روحی روانی و عاطفه ایم.👍🏻

    • آره حقیقت دارههه
      و اینکه لازم نی عوض شی من رفتم و به دوستام زنگ زدم و اونا گفتن حله ixtx هم تو اکیپ راه میدیم
      کلا xnxp هستی دیگه؟
      منم درواقع exfp-isfx هستم
      و اینکه درمورد اون اضافه بار چیکار کنیم؟

    • اضافه بار مهم نی بابا.یه جوری دست به سرشون می کنیم

    • اگه هواپیما سقوط کنه چی؟‌
      تازه چجوری میخوایی آب بخوری یا بری دستشویی؟

  • یه سوالی: چرا نام کاربریتو به همون قبلیه تغییر نمیدی؟

    • مردم؟

    • آرههههههه هیوقت تایپتو نام کاربری نزار
      منم هیچوقت نمیزارم چون تایپم خیلی ضایع هست

    • به نظرم مردم خیلی ضایعه.
      بهم اسم پیشنهاد می دی؟

    • آره. بنظرم یه اسم کیووتتتتتتتتتت بزاری خیلی ناز میشه. و حالا که تو وعضیتت زدی حال ندارم بیو بزارم نمیشه همینجا بهم بیوی کوتاهی از خودت (شامل اسم و سنت، خصوصیات اخلاقی و ظاهریت) بدی؟
      و میشه گفتگو باز کنی؟

  • ج چ: اون پیازه😂
    خونمون گلخونه ست

  • من رکورد کسی که بیشترین تعداد دوست گربه رو داره قطعا می شکونم حتما اگه دوست داشتی بیا آخرین تستم که درباره اقیانوس ها و موجودات آن هست ؛)

  • پر مصرف ترین نت دنیا🥲🤣

  • اسلاید پنج ملیت رو اشتباه زده من مطمئنم ایرانیه 😂😂😂

  • عالی بود .امیدوارم همیشه موفق باشی. //// یه قرعه کشی 1000 امتیازه داریم شاید بگی خیلی کمه ولی خوب فرقی که با بقیه قرعه کشی ها داره اینه که هرشانس خیلی ارزونه و فقط 50 امتیازه. اگه دوست داشتی میتونی شرکت کنی. پین میشه؟؟

  • تا ۶۰۰ تاییم بک میدم 💜🗿🛐

  • عالی بود👌🏻🌷
    henna قرعه کشی ۱۰۰۰۰ امتیازی داره اگر خوآستی سر
    بزن🥳😍

    ..برای پیدا کردن این شخص به دوستام سر بزنید..
    مهربون پین؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.