2 سال پیش 11 اسلاید 419 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • .....

  • ام خب پس سمی نیستن
    البته من فن میراکلسم خجالت می کشند حالا نگفتم اما کل کلاسمون (تقریبا فن میراکلسن) اما با یکی از دوستای اوتاکوم خیلی بحث انیمه ای داریم (تنها اوتاکو های کلاس خودمونیم 🗿)

    • می کشم *

  • یه گذرمون نشه؟ 🌹🚶‍♀️

  • همشو داره💔

    • اگر اینطوره صادقانه میگم، بهتره بیخیالش بشی.چون این رفتارا خیلی به روحت صدمه میزنه.

  • دوست واقعی چیه دیگه؟

  • خب یه بنده خدا پنج مورد و از اینا که گفتی داشت دوروزه گذاشتمش کنار روانم آرومه الان.
    علاوه بر اینا کسی که واسه موفقیتت خوشحال نشه و تو حرف زدن غیر مستقیم تخریبت کنه هم باید میبود که رفتار خیلی سمیه

  • اگه کسی به علاقم توهین نکنه به واقعی بودنش شک می کنم😂💔

    • دقیقا چرا؟؟ 😐
      حالا بخاطر شوخی اوکیه ولی خب توهین به علایقت توهین به خودته و...فک نکنم کسی دوست داشته باشه بهش توهین بشه نه؟
      (پروفت مال کتاب بیگ نیت هست نه؟؟ منم خوندمش خیلی باحاله)

    • می گن سیاوش قمیشی خیلی پیره و سونیک هم خیلی بچگونه ست و من بد سلیقه ام

    • نه اتفاقا سلیقت خیلیم خوبه، بلاخره هر کسی علایقی داره و نباید ازش خجالت بکشی، اتفاقا خودمم طرفدار وکالویدم که هیشکی نمیشناسه، هرکیم گوش میکنه میگه مزخرفه و صداهاشون عجیبه...پس ی جورایی درکت میکنم.

    • اوه... خب آره هرکس یه سلیقه ای داره و نباید اونو به خاطر سلیقه اش سرزنش کنیم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.