。◕‿◕。
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
。◕‿◕。
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من تو هزار کیلومتری مرز هوایی خشکی دریایی رودخانه ای کره ببینن با موشک می زنن🤣نه لاغری زیاد نه پوست روشن نه ترقوه خیلی برجسته نه موی تیره 😂💔
اصلا من کره نمیرم کنسله اصلا لیاقت ندارم میشینم یه گوشه گدایی میکنم تو ایران با این قیافم و هیکلم لیاقتت هیچ جایی رو ندارممممم
هممون خوشگلیم و هممون لیاقت همه چیز رو داریم ولی متاسفانه این خودمونیم که خودمون رو محدود می کنیم😔
باباااااا هرجارو دیدم همه خوشگل بودنننننن
توهم خوشگلی💜
همشو داشتم ک فقط موهام بوره 🗿💔
خوش بحالت موهای رنگ روشن واقعا قشنگ و زیبان❤️
:))
بجز خنده ی زیبا همشو داشتم🗿🤌
هه هه
فقط دو گزینه اولو نداشتم:))
کلا ترکیب فیسم اینجوریه که یجورایی شبیه کرهایام ولی خب..
دروغ چرا، بجز بدن لاغر و مو های تیره هیچکدومشون رو نداشتم، توی کره زشت به حساب میام
هممون خوشگلیم💜
منی که فقط یکیش اونم موی تیره رو داشتم چی؟ 😂 از میمون زشت ترم براشون
فقط پوست سفید ولی نه اونقدر😔😂
۹ تاشو داشتم
خدایا پول بده من مهاجرت کنم🥲
یکی دوتاشو داشتم فقط 😐
هیچوقت نفهمیدم مرد چرا واسه زیبایی معیار میزارن..
تستت جالب بود🌚
۷تاشو داشتم
اینا هم هستن:بدن ساعت شنی ، قد بلند ، لبای سرخ ، پوست صاف ،
👍