من قصد توهین به هیچ کسی رو ندارم و این ها نظر من نیستن
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من قصد توهین به هیچ کسی رو ندارم و این ها نظر من نیستن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
لفطن تست اخرمو ببینین شخصی شدهههه😪🥺🫰🏻
بایسم تهیونگ و بایس رکر م جونگکوک
هر دوتاشمممم درست بووود حقق💔:)
باییسم جیمین و رکرم تهیونگه
من دقیقا برعکسم
بایسم کوکه و دقیقا درسته تازه حاضر جوابم هستن😂
بایسم شوگاست و درست بود🥺
عه هم بایسییییمممممممم❤❤❤🥺🥺🥺
🥺✨
🥺✨
من یونگی لاورم
واسه لثه هاش و موهای گشنگشو اون دستای فاکینگش میمیرمممممممم
عرررررررر
عه، سلامممم
عهههههه
سلاممممممممم
عرررررر فقط خنده هاششششششش🥺💖🥺💖🥺💖
هوم 🥲
جونگ کوک لاورم
یونگی لاور و جیهوپ باورم
ولی ویژگی های همشون رو کم و بیش داشتم
ترکیبی از همه😂😂
نکنه اوتی سونم خودم خبر ندارم؟😂
بایسم کوکه و دقیقا منم این
و منه ot7 چی؟
همش باهمی😂