3 سال پیش 4 اسلاید 1,514 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • دوستان من یه تست ساختم ولی زیاد ازش حمایت نشده😔
    اتفاقا تست پر محتوایی هم هست تاریخچه کتابه💕🌿
    میشه به تست تاریخچه کتابم سر بزنید؟🥺
    [تاریخچه‌کتاب] 📙📘📗📕📔

  • 🫧🌷🦋🫶🏻

  • صبح بخیر هوا بد نیست امروزم رفتم کلاس بعد فهمیدم تعطیلیم خب خودش گفت روز آخر میخواد سوال بده بگو همونایی که تو گروه فرستادن سوالا بوده امروزم تعطیل الکی کلی راه رفتم برگشتم ولی خوشحالم حسم میگه بازم بهتر از این که کلاس میداشتیم

  • همه چیز از انقلاب صنعتی شروع شد......

  • @Iranian📿
    Σίβαヅقدرت یکه جهانه پس طبیعیه__________________________ قدرتمند بودن این کشورها دلیل بر استعمارگریشون نمیشه،ضمنا به زودی ایران جای آمریکا رو میگیره و قدرت یکه جهان میشهآمریکا یه کشور استعمار گر و متجاوزه که پاشو از گلیمش دراز تر کرده،ولی ایرانیا به بیگانه جماعت باج نمیدن،با جفتک قدرت بیگانه رو میندازن بیرون😏😏😏😏😎😎😎😎
    ______
    گوشی دست بچه ندید

  • فالو=بک
    پین؟

  • سلام‌ من‌‌‌ شاگرد‌‌ بانک‌ پلوتو‌ هستم‌ نیازی‌ به‌ بانک‌ داری‌ ما‌ بهت‌ سود‌ میدیم‌ برات‌ نگهداری‌ میکنیم‌ شاگرد‌ قبول‌ میکنیم‌ همه‌ی‌ اینا‌ با‌ امتیازه‌ با‌ شاگردامون‌ هفته‌ای ‌ 70 امتیاز میدیم‌ اگر‌ میخوای‌ بیشتر‌ بدونی‌ برو‌ توی‌ تستا‌ و‌ تست "بانک‌پلوتو!؟"
    مایل به پین؟

  • بک میدم
    پین ادمین. جان؟

  • سلام‌من‌‌‌شاگرد‌بانک‌پلوتو‌هستم‌نیازی‌به‌بانک‌داری‌ما‌بهت‌سود‌میدیم‌برات‌نگهداری‌میکنیم‌شاگرد‌قبول‌میکنیم‌همه‌ی‌اینا‌با‌امتیازه‌با‌شاگردامون‌هفته‌ای‌70امتیاز میدیم‌اگر‌میخوای‌بیشتر‌بدونی‌برو‌توی‌تستا‌و‌تست"بانک‌پلوتو!؟"
    *برای اطلاعات بیشتر به پیوی بیاید، پست در اکانت من نیست*
    _ادمین پین؟

  • پس بگو چرا مردم کره شمالی انقد بدشون از ژاپنی ها میاد
    (تستت عالی بود!)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.