3 سال پیش 10 اسلاید 1,806 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • آرمی ها ی نظر سنجی هس که تهیونگ توش نفر دوم شده ازش تست ساختم ولی رد شد جهانی هست
    به این لینک برید و بهش رای بدید آرمی ها
    لینکش = https://youpoll.me/52509
    ادمین مایل به پین ؟

  • تتلو باهات بهم میزنه چون تو رو با دوست پسرت دیده

    این دراومد تیر ماهی هستم



    همون بهتر از تتلو خوشم نمیاد اصلا😵‍💫 ولی هیت هم نمیدم فقط حرفاش بعضی چیزاش،حقه قبلا یکم از آهنگاش وگوش میدم الان همونم گوش نمیدم ولی مادرم وداییم گوش میدم آهنگاش و ودوست دارن آهنگاش و

  • همیشه سعی میکنم طوری جلوه بدم که حق با من باشه!

    تا وقتی که آرومم همه چی خوبه اما اگر کسی اذیتم بکنه دیگه صدام میره رو هوا مخصوصا اگر جمع خودی باشه من یکم زودرنج هستم و زود اعصبانی میشوم بعد ممکنه توواعصبانیت باعث ناراحتی یک یا چند نفر بشم که وقتی به خودم اومدم پشیمون بشم وبگم چرا همچین کاری کردم!
    کلی خاطره دارم بگم ولی جت نمیشه بگم همه اینارو داشتم پس یه جیمین لاور اصیل و واقعی هستم لایک کردم کامنت هم چند تا گذاشتم ببخشید زیاد کامنت گذاشتم

  • من در بیشتر مواقعه اشتباهاتم رو گردن نمیگیرم. جوری که دوستام میگن چرا تو همیشه میخوای ثابت کنی حق با توعه ؟ منم میگم چون واقعا اینطوریه. هیچی گردن نمیگیرم هی میگم نه نه نه نه نه همیشه باید حق با من باشه ابن کاملا درسته
    دختر عمم میگه چرا همیشه میخوای حق باتو باشه؟
    خلاصه همیشه اینجوری که هست من یک جیمین لاور واقعی هستم
    با افتخار ۶ یا۸ ساله آرمی هستم و بایسم اوایل فکر کنم جونگ کوک بود بعد از آشنایی با بی تی اس شد جیمین الان چندین ساله بایسم جیمینه

  • جیمین همه رو قضاوت نمیکنه!
    من بعضی وقت ها زود قضاوت میکنم اما قضاوت زیاد نمیکنم هروقت هم کردم پشیمون شدم اونم زیاد اره معمولا وقتی پیش دوستم هستم قضاوت میکنم یکم

  • مثلا خوانواده ام یا دوستام کلا یه چیزی میگن منم برا لجبازی یا غیره وانمود میکنم نمیشنوم با اینکه گوش سالمی دارم ومیشنوم مخصوصا وقتی دارن بهم غر میزنم اون ودیگه کاملا نشنیده میگیرم مثلا مادرم داره باهام حرف میزنه میگم چی میگم چی. اونم حرفش وهی تکرار میکنه هی میگم چی تا اینکه فحشم میده از اعصبانیت

    پشمام چه شباهتی 😂

  • بعضی وقت ها از کیوت بودن به هات ترین تغییر میکنم معمولا پیش کسایی که راحتم چه بابام وچه دوستای صمیمی چه عموهام چه مامانم خیلی کیوتام ولی پیش اونایی که زیاد راحت نیستم یا غریبه هستند باز ممکنه کیوت بازی دربیارم اما بیشتر خفن هستم مخصوصا وقتی گرمم میشه

  • مثل اعضا بی تی اس کیوت نیستم اما باز کیوتم اما نه خیلی

  • کوکی برات کیوت بازی درمیاره چون دیوونته..
    (سه بار اصن)

  • جیهوپ شمارشو بهم میده چون براش رقصیدن😶

    شت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.