اومدم با معرفی انیمه ای بس زیبا
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اومدم با معرفی انیمه ای بس زیبا
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرت چیست در این مورد که تو معرفی آرسس را برای من فرستاده و بعد من پارت صفر را به اشتراک بگذارم ای همکار؟
گذاشتم پارت صفر رو همکار فقط منتشر نشده
من دارم واسه فصل سوم جون میدم
کی میاد لعنتیییییییییییی
لع.نتتتتت ... چرا نمیاددددد . حتی زنان پخش هم نمیگنننن
حق به توان یک میلیارد
هعیییی... البته من تو سایت های خارجی خوندن احتمالا ژوئن میاد .... کنسل نکنن صلوات....
عه
آره ... ولی میگه شاید کنسل کنن.... کنسل نکنننننننننن
معرفی خوب از یه انیمه باحال ولی فقط تا بخشی که آدام میاد دیدم میخوام برم بقیشم ببینم
بابا آدم ... اسپویل نکن... اسپویل نکن ترنم ... خب ... آخ جونننننننننن یک طرفداررررررررررر 😆😆😆😆😆
حتما میبینم😔
حتما ببینننن