:))))
17 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
:))))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
INFP
وای حق هروقت میخوام جدی و عصبی باشم خندم میگیره یهو با یکی دوساعت دارم دعوا میکنم یهو به طرف میخندم🗿💔
های کیوتم 💛✨
تستت لایک شد 💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
______________________
صاری بابت تبلیغ🥺✨
ناراحت شدی بپاک😞✨
نشدی پین پلیز🙃✨
Esfj.....حققققققق
من بین enfp و infp هستم و وقتی بیشتر سمت i میرم نشون دادن خشم سخت نیست ولی تا حدی واقعا راست بود مخصوصا واسه enfp
طبیعیه که نشون دادن همه احساسات واسه من سخته؟😐
آره😂😂
تست تایپ دادم(تو یه سایت معروف تست چی نیست)INFP-T شدم
عه همتایپ بست فرندمی😂
INTP
محبت؟
مطمئنی؟
برای خودم هم نوشته ناامنی😂entp
اوک☁️😶😐
فالویی بفالو