سلام اگه احساس میکنی به یکی دلبستی من کاملا ترو درک میکنم و امید وارم خوشت بیاد....!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام اگه احساس میکنی به یکی دلبستی من کاملا ترو درک میکنم و امید وارم خوشت بیاد....!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو بدجور عاشق شودی ممکنه صدمه ببینی مواضب خودت باش
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
اگه اون کسی که دوسش دارم انیمه باشه من دیوونم؟
* اگه کسی که بخاطرش دیوونه میشم اون باشه دیوونگی هیچ اشکالی نداره*
تو عاشقش شودی جوری که نبودشو نمیتونی تحمل کنی...! 🙃
نهههه واسه چییییی😭
تو عاشقش شودی جوری که نبودشو نمیتونی تحمل کنی...! 🙃
___ چییی؟؟ 😐😐
مجموع امتیاز شما40 امتیاز
نتیجه تست
تو بدجور عاشق شودی ممکنه صدمه ببینی مواضب خودت باش.. 💞
میدونم 💔
تو عاشقش شودی جوری که نبودشو نمیتونی تحمل کنی...! 🙃
نهههههه به خدااااا من عاشق نشدم
🗿
تو بدجور عاشق شودی 💔میدونستم
منم