3 سال پیش 15 اسلاید 394 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • سلام منتظر پارت ۴۷ هستیم چرا زودتر نمیزاریش؟

  • *جهت حمایت از شما

  • سلام هدیه
    میتونی تو یه پست چند تا فن ارت ادرینتی بزاری؟؟

    • سلام قشنگم
      حتما، فقط بهم بگو که میخوای مناسب کاور باشه یا فرقی نمیکنه

    • نه فرقی نمیکنه:)

    • تست در خواستیت منتشر شد✨

    • مرسیییی

  • ناظران عزیز من ۵ ماهه منتظر پارتم💔😔
    لطفا منتشر شده
    منم یکی از قدیمی ترین دنبال کننده های رمانهاتم.
    عالین.
    فقط نمیشه قاتل احساسات رو ادامه بدی؟

    • نظر لطفته
      راستش و بخوای نمیتونم دلیلشو توضیح بدم، اما واقعا حتی دلم نمیخواد به ادامه دادنش فکر کنم

    • ببخشید منظوری نداشتم.

    • ناراحت نشدم قشنگم❤

  • سلام هدیه، پارت بعد منتشر نمیشه؟
    راستش من یکی از دنبال کننده های قدیمی توام. از رمان «قلبم با این دروغ تپید»، رمانهات رو دنبال می‌کنم و می‌خونمشون و به نظرم واقعا قلمت خوبه!
    و خب دلم می‌خواست که قبول کنی و اگر نکنی هم اشکالی نداره. مایل به دوستی؟🤍

    • سلام قشنگم، راستش واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم که منتشر شه
      واقعا با خوندن کامنتت خیلی خوشحال شدم
      اصلا فکر نمیکردم هنوز کسی تو تستچی باشه که از قبلا منو یادش باشه🥲
      البته، چی باید صدات کنم؟🧡

    • داستان منم سه هفته‌ست که منتشر نمیشه نمی‌دونم چرا،
      آره خب، من خیلی قبل تر از اینکه عضو تستچی بشم بازدید کننده بودم
      اسمم نیلوفره✨

  • امتحانا تموم شد ؟

    • آره، گذاشتمش تو بررسی ولی چون خیلی وقته تستچی نبودم خبر ندارم انتشار تستا چقدر طول میکشه
      عکس نقاب کم رنگ 46
      نقاب کم رنگ 46 (بررسی)
      11 سوال صحیح/غلط 0 نظر 0 مرتبه انجام شده 1 هفته پیش ثبت شده دسترسی: عمومی
      تست شما در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد.
      نمیدونم این مدت تو صف بودنش عادیه یا نه

  • بعدی کجایی؟

  • عالی بود هدیه 🤍
    و امیدوارم زود تر تابستون بیاد😁

  • نمیدونستم کجا باید ازت تشکر کنم اومدم تو آخرین تستت ، خیلی ممنونم واسه امتیازا قشنگمم :>>

    • نوروز تنها فرصتیه که میشه دلارو خوشحال کرد
      چه آشنا چه غریبه، همه لایق حال خوبن و امیدوارم تونسته باشم حتی یکم و برای چند ثانیه این حس رو بهت یادآوری کنم... عیدت مبارک❤✨

  • گوود-!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.