اولین نفری ام که درباره این موضوع تست میسازم پس لایکا و کامنتا رو به حداکثر برسونید✳️🚲
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اولین نفری ام که درباره این موضوع تست میسازم پس لایکا و کامنتا رو به حداکثر برسونید✳️🚲
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انجام دادین؟کلا تو ایران هست همچین چیزی؟اگه هست قیمتش چند بوده؟
هست ارههه
از ۹۰۰هزار تومان کلا شروع میشهಥ_ಥ
پس بهتر از کراتین باید باشه
ریزش مو که نمیاره؟
آخه تعریف بوتاکس مو رو هم زیاد شنیدم
آره
بستگی به خشکی مو و اینا داره که آرایشگرت میگه کدوم بهتره
که اگه حرفش گوش نکنی ریزش مو میگیری🤣
بو تاکس مو همون پروتین تراپیه
راستیتش من اصلا موهام خشک نیست😂
مگه بوتاکس مو درکنارش مو رو صاف نمیکنه؟
چرا در ۹۰ درصد مواقع صاف میکنه
نه ولی در موردش تحقیق کردم
پارسال ۵ میلیون اینا بود الان بابد ۱۰ میلیون ابنل باشه
خیلیم چیز بد و زشتیه و موهای خودم بای دیفالت قشنگ تره😑😂
منی که مو هام خیلی لخته
خوشبحالتಥ‿ಥ✧༺♥༻✧