3 سال پیش 8 اسلاید 602 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (83)
  • بچه آخر😂فقط یه خواهر بزرگتر دارم...بنظرم همینا رو شنیده خواهرم😂😂

  • تایید میشه🥲🚶🏻‍♀️

  • والا من بچه اخر بودم ولی مامانم اینارو بهم میگفت و از همه بیشتر داداش کلاس 7 رو دوست داشت من داداش داشتم یکی دانشگاهی یکی پشت کنکوری و اخری کلاس هفتمی و من اخرین بچه تک دختر کلاس چهارمی ولی مامانم همیشه داداش کلاس هفتمی رو بیشتر از همه دوست داشت منو کمتر از همه هر اتفاق بدی میافتاد مینداخت گردن من و اتفاق های خوب رو قربون صدقه داداشم میرفت

  • ام من تکدفرزندم😎😎😎😎😎😎😎😎😎☹️☹️😎☹️😎😎😎😎😎😎😎☹️😎😎😎😎😎

  • حققق همش درسته
    .......................................
    ج چ:بچه اولم یه داداش دارم چهار سال ازم کوچیکتره

  • بچه اول بودن خیلی سختع

  • من بچه اولم یه خواهر کوچیک دارم نگار (خبلی استرس دارم اینو گفتم)جدیدا هم پررو شده هم لوس به مامانمم میگم میگه از تو یاد گرفته دیگه🥴ولی همشون درست بودن😔💔

  • یه خواهر دارم ۲۹ سالشه

  • یک دانه داداش ماهان 😂

  • اخ حق بود🥺🤌🏻
    یه داداش خر دارم🐴اسمش امیرعلی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.