3 سال پیش 4 اسلاید 456 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (77)
  • من همیشه از پرسش هایی که سر کلاس گند میزنم
    می رنجم و گریه می کنم

  • احتمالا ۵۰ درصد تا سال دیگه دختر داییم نمی بینم و آخرین باری که دیدمش
    آخرین باری که دیدمش
    ۴ ماه پیش بود

  • خوببب راستشششش
    اینکه یه دوستدارم قبلا خیلی باهم خوب بودیم الان
    وقتی میگم درکت میکنم میگه نه تو نمیتونی منو درک کنی:(
    Infp عه بعد من infj ام بعد یه روز دوباره تست دادم شدم infp بعد فکر میکردم خوشحال میشه که دوستش هم تایپشه بهش گفتم گفت نه تو اصلا شبیه من نیستی:(
    خیلی ناراحت کننده بود :(

    • باهاش کات کن...
      برو دوستای جدید پیدا کن🌷🦋

    • الان خوب شدیم با هم :)

  • وقتی یکی بهم میگه خوبی نمیتونم ریسک کنمو بگم نه چون اون بلافاصله میپرسه چرا و من هیچ توضیحی برای حال بدم ندارم ....!

    • حقققق

    • همه اینجوری میشن تو تنها نیستی🐱🍯

    • میشه کامنتمو حذف کنی؟

  • MY LITTLE BABY DON'T YOU CRY
    EVERYTHING GONE BE A RIGHT
    YEH......:)))))))))))

    • این اهنگ>>>>>

    • حیحححح🖤🤝

    • هعی🌷💫

    • عررر پروفایلت لیوایععع

    • همین الان داشتم یه ادیت برای لیوای میزدم😂

  • میشه تو مسابقه اگه حیوان ها قادر به حرف زدن بودن به من رای بدی؟
    به این رای نیاز دارم اگه رای بدی ۲۰ امتیاز میدم
    مرسیییییی
    اسمم ونزدی چند تا از آخر مال منه 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

  • از کجا شرو کنم؟کار درستیه ناراحتیمو به کسی غیر از خواهرم بگم؟

    • اره بنواز🦖🚬

    • آره بگو...🌷❣

    • نه، اینجوری بیشتر ازت خوشم اومد

  • هعی واقعنی زندگیم نابود شده قشنگ😍🤝

  • از نمره هام فشار میخورم که چرا کامل نیست🥰🤝

    • چقدر شبیه همیم واقعا خوشحالم از این زندگی قهوه ای😁🤝

    • هیم...خوشبختم همزاد🚶‍♀️
      زندگی من دیگه داره سیاه میشه مولایی😔🤝

    • برای درسات انگیزه داشته باش ...
      موفق میشی🌿💚

  • هر کی رو میبینم خیلی بهتر از منه😍🚬

    • این خیلی حس دردناکیههه
      و من کاملا میفهممت جون الان دقیقا تو ی همچین شرایطیم :)))

    • اما کاش درک نمیکردی))
      اوکی مهم نیست اما..

    • تو باید بهترین آدمی که میتوننی باشی اما این بهترین بودن با مقایسه ی خودت با دیگران درست نمیشه تو باید سعی کنی از دیروزت بهتر باشی و توی موقعیت ها و چالش های زندگیت بهترین رفتار ممکنو داشته باشی که همه ی این ها تلاش تمرین و آموزش میخواد پس معنی جمله ی بهترین خودت باش همینه تو نباید از بقیه بهتر باشی ولی باید از گذشته ی خودت بهتر باشی

    • اما مرسی از حرفات که انقدر قشنگ بود)))

    • اینجوری نگو
      تو برای خیلیا دلیل خوشحالی و برای خیلیا بهترین آرم پس اینجوری به خودت توهین نکن💙🦋

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.