این تست براساس تحقیقات به دست اومده است و اکثریت درسته نه برای همه قطعا استثنا وجود داره:)
کدام تایپ شخصیتی زودتر از همه عاشق میشه؟ ENFP ها به دلیل داشتن N خیلی دیگران رو درک میکنند و میتونن حرف های نزده رو متوجه بشن همچنین به علت داشتن F با احساساتشون تصمیم گیری میکنند که این دو عامل در کنار هم باعث شده توی یه موقعیت مشابه افراد ENFP نسبت به دیگر تایپ ها خیلی سریع تر عاشق بشن:)
کدام تایپ موفق تر است؟ ESTJ موفق ترین تایپ شخصیتی عه حالا چرا؟ چونکه این اشخاص E هستند یعنی برونگرا پس قطعا میتونن ارتباط بگیرن با دیگران و حرف هاشون رو بزنن S هستند و نحوه دریافت اطلاعاتشون از محیط به صورت حسی هست T نشاندهنده نحوه تصمیم گیری اشون هست که عقلانی و با فکر است درسته احساسی خیلی خوبه ولی برای موفقیت همه میدونیم که t بهتره J هم تکمیل کننده تمام صفات برتر برای موفقت عه یعنی برنامه ریز مطمئنم با شناختن این افراد خودتون به حرف من و تحقیقات که میگه ESTJ ها موفق ترین تایپ هستند پی میبرید
نادر ترین تایپ شخصیتی؟ INFJها این افراد خیلی خاص که به سختی توی مردم پیدا میشن لقب نادرترین تایپ شخصیتی رو از ان خود کردن لازمه بدونین این افراد فقط و فقط 2 درصد از تمام مردم جهان رو شامل میشن
باهوش ترین تایپ های شخصیتی؟ INTP و INTJ ها باهوش ترین و زیرک ترین تایپ های شخصیتی رو شامل میشند دیگه این دفعه دوتا تایپه از گذاشتن عکس(چونکه فقط یک عکس میشه گذاشت) برای تفرقه نیوفتادن این دو تایپ معذوریم
محبوب ترین تایپ شخصیتی کدام تایپ است؟ ENFJ ها محبوب ترین تایپ شخصیتی هستند قطعا اگه شماهم دوسته این تایپی داشته باشید متوجه میشید که چرا این تایپ اینقدر دوست داشتنیه:))
غمگین ترین و ناراحت ترین تایپ شخصیتی؟ هق متاسفانه غمگین ترین تایپ شخصیتی INFP ها هستند این افراد به شدت درک از اطرافشون دارن و همچنین به شدت تلاش میکنند برای اذیت نکردن کسی حرفاشونو توی خودشون بریزن این عامل ها باعث شده از درون بپوکن اگر این تایپ شخصیتی رو دارید ازتون تمنا دارم که بیشتر مراقب خودتون باشید و نذارید داغون بشید:)
من سریعترین ع...ا....ش...ق شونده و محبوب ترین
من محبوبترینم ولی چرا هیچکس دوستم ندارهههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
این پیام فقط جهت حمایت از شما میباشد🥲🖤
من تایپم ENFP بود😑😆
راس میگه
من سریع عاشق 😀
یعنی من بیش از بینهایت
کراش زده
دل داده
و عاشق میشم بعد هم میفهمم نمیتونم باهاشون باشم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
باور کن به هیچ عنوان یه enfj دوست داشتنی نیست بیشتر رو موخه رو موخ
باور نمیکنم:/ خوبن کههه من یکی از دوستام این تایپه من خوشم میاد ازشون
عهه جزو دو درصد مردمم..
Infj تا ابد>>>>>>>>>>>
:>>>...
منه بدبخت😂😔
نمیدونم به حالم بخندم یا گریه کنم😐
infp
infp
عااا چشم((:
من نادرم ایا شما حسینی؟ یاع یاع 😐😂😂😂😂
estp تو هیچ کدوم نبود 😭
istp هم نبوده🚶🏻♀️🚶🏻♀️
توی پارت سه هست اگه بخوام بسازمش 😬😬😬😬😬 ولی احتمالش یکم کمه اخه خیلی سرم شلوغه ولی به خاطر شما حتما چشم:)