بیا ببینم تو برای ,شاخ,بودن از خودت رفتار سمی نشون میدی؟!
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیا ببینم تو برای ,شاخ,بودن از خودت رفتار سمی نشون میدی؟!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
حق ترین حرفی که میشد از یه آدم شنید همین بود👏
آدم نرمال و عادی هستی تبریک
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
ممنون خوشم اومد از تستت
آدم نرمال و عادی هستی تبریک
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
آدم نرمال و عادی هستی تبریک
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
آدم نرمال و عادی هستی تبریک
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
آدم نرمال و عادی هستی تبریک
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
یک امتیاز
آدم هایی که روح دارک دارن با کسایی که تظاهر می کنن فرق دارن
جوری که حق بود >>>>>>>>>>>>>
آدم نرمال و عادی
ممنون
آدم نرمال و عادی هستی تبریک
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
12 امتیاز🤣🗿
آدم نرمال و عادی هستی تبریک
در ضمن آدم های که واقعا روح دارکی دارن با کسایی که تظاهر میکنن فرق دارن
سمم دیگه🗿🤟🏻