ای ام بد گرل🤫🐇
بهش توجه نکردم و فقط دویدم و رفتم دردی توی کمرم حسکردم و از هوش رفتم وقتی به هوش اومدم توی بیمارستان بودم خواستم پاشم که یه نفر رو شونم زد جین هیونگ بود جین:دوسش داشتی؟ کوک:نه فقط دوستشو دیدم گف حالش... جیمین:دوسش داری!! کوک:گفتم نهههه آر ام:به خاطرش داشتی میمردی:/ کوک:چییی؟؟ یونگی:وقتی داشتی میاوردیش یه پسر عااااا در اصل رقیب عشقیت بهت شلیک کرده و تو سه روزعه توی بیمارستان بستری هستی اون دختر بیچاره هم به خاطر تو الان .... کوک:چی شدهههه؟؟؟حالش خوبه؟؟؟کجاسس؟؟؟مرخص شده؟؟؟
مای کراپ مای کراپپپ🤫😂
هوپی:مگه چه عیبی داره که عاشقش باشی؟؟اون خوبه نگرانتوعه کوک:گفتم من عاشقش نیستممم وی:خوببببب:)باشه بابا کوک: یونگی هیونگ گفتی رقیب.......عشقی؟؟؟ یونگی:آهاااااا پس عاشقشی که رقیب عشقی داری🤪🤪 کوک:الان میخوایین چی از زیر زبون من بکشین؟؟ همه باهم مث جغد نگام کردن و به تخت بغلی اشاره کردن وی:بریو بهش اعتراف کنییییی کوک:باشه ولی لاغر کمک کنین جین:حالا خوبعه خوبعه بشین بینیم خونت نیوفته گردنمون🙄😒
آر ام:تو واقعا عجیبی یه سال ساکت موندی و نگفتی دوسش داری؟؟ کوک:😓 جین:بسه بچمو اذیت نکن یونگی کمکش کن بلند بشه بعدش همه رفتن و یونگی با لبخندی که خیلی بهم کمک میکرد منو بلند کرد و رفتیم بالاسر نوشیکا خواب بود یه نفس راحت کشیدم و توی بغل یونگی هیونگ سیر دل گریه کردم که دیدم نوشیکا هم داره بیدار میشه
تماممم🤪🤪
لایک و کامنت یادتون نره بای 🤪
عاجی جون کجایی 😭😢💔💔تنهامون گذاشتی💔توروخدا جوابی بده از تستچی رفتی یا واقعا مردی😭😭عاجی توروخدا جوابم رو بده😭💔
دیا برای همیشه خوابیده._......
💔
دیا میای اجی بشیم؟ باهم بریم ایدول بشیم؟ با اینکه نمیشناسمت ولی...اصل بده:)....
من لیدیا>~<
لقبام لیسا مرینت ♡~♡
۱۳ سالمه
اند یو؟¿
دیا؟ اگه هستی زنده ای جواب بده
میگن مردی 😭🥺لطفا
دیا طرفدار پیدا کردی لوس شدی؟:| خدااا چرا داستانات مث قبلا طولانی نیصن؟:::::::::::::| ولی خا گود بود عاجی:))))))))))))))))))))))))))
نه عاجی هارلی جونم به خدا چند روز حال خوش نداشتم راستی تو ویس برات کامنت گذاشتم جواب ندادی چرا؟
ببخشید چن وقته ویس نمیرم واس همین الن میرم ببینم:)
عالی بود ولی خیلی کم بود
یکم سریعتر بزار ♥️♥️
کم بود:/
چرا اینقد کم نوشتی😐😥😒🖤
پارت بعد رو بزارررررررررر خواهش مکنم این ۴شاعته نگذاشتی ها😫💔
ای اجی مث همیشه عالی 💜👊
فهمیدم ماجرا چیه (بلاخره🤦♀️)
کم نوشتیااااااااااااااااااااااااااااااا
ولی خوب