هاییی)) ناظرردنکن- کمتراز3نده-
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هاییی)) ناظرردنکن- کمتراز3نده-
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فرند شیم؟
وای)
اره حتما
فاطیم 12
یو؟
اودت ، ۱۳ !
خوشم
تستات خیلی وایب خوبی میدن🥲
😐😐😐
برای کسایی که نمیدونن تاپ و بات چیه
خب میدونین که ماها چگونه خلق شدیم(توسط پدر و مادر گرامی)
خب حالا وقتی دوتا پسر میخان اینکارو بکنن به اونی که طبقه بالاست میگن تاپ به اونی که طبقه پایینه میگن بات
دیگه سعیی کردم به محرمانه ترین حالت ممکن توضیح بدم
در حفظ ادب توضیح دادی سید عالی بود😂
ورس هم اونیه که مستأجره بعضی موقع بالا بعضی موقع پایین
من تو همکفم پس یورا🦜
اوک ولی نفهمیدم😂😶🤝🏻
استغفرالله تسبیح من کووووووووو😂
حیحییییی💗😔
شیلیلیلیی-
یه سواللل تاپ و بات چیه؟ 😔میدونم درمورد گرایشه ولی نمد تاپ چه گرایشیه و بات چه گرایشیه 😂💗
تاپ و بات چیه ؟
عااچجوریتوضیحبدم...
منم نمیدونم
تاپ و بات درمورد گرایشه..
تاپ و بات برای چیزه همون کارا
تاپ اونی عه که بات رو چیز میکنه
بات هم اونی عه توسط تاپ چیز میشه😔😔