سلام بچه ها،من بعد ماه ها با تست جدید برگشتم😉ببخشید اگه نتونستم بیام و تستی بذارم☹️
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام بچه ها،من بعد ماه ها با تست جدید برگشتم😉ببخشید اگه نتونستم بیام و تستی بذارم☹️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من الان دارم و از اینستا ۳ میلیون گرفتم
فرشته ها نمیدونن که چقد زیبان!:)
این جمله درباره فرشته ها نیست:)
تولدت میارک فرشته کوچولو:) ♡
واو چقدر قشنگ بوددددد(﹡ˆ﹀ˆ﹡)♡»»»»»»»
ازت ممنونم دارلینگ😘💜
اصلا فشار چیههههه
دو و نیم ساله دارم پول جمع میکنم که لایت استیک بخرم خدا خیرت بده
خواهش میکنم👍🏻
و اینکه موفق باشی😆امیدوارم زود زود بتونی بخریش😉
کاش برای بقیه گروه هارم میاورد یجا فشار میخوردم-
قراره دو ماه دیگه لایت استیک بلک پینک هم بیارن
من اروممممم من ارومممممممم من فشار نمیخورممممممممم من حالم خوبهههههههههه
هدف جدید
پول جمع کردن بیشتررررر از قبلللل
بریم به سمت پس انداززززززز
پولشم قشنگه خانواده هم میگه بیا برات میخرم😂💔
فوشار قولدم
کسایی که خریده بودن و نظر گذاشتن تا گلو آلبوم داشتن و پول:)
هیح راس میگی🥲🙃
داغ دلم تازه کردی😔🗿
منم