2 روز پیش 9 اسلاید 173 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

🔗 سازنده پیشنهاد می‌کند:

★:تحلیل آهنگ RUN IT

📢:درودد،خوش اومدین خببب موزیک RUN IT ساعت ۷ و نیم چهار شنبه منتشر شد🔥و من همون...

مشاهده

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • ببییننننظیییییییرررر مثثللللل هممیییشههههههههه☝🏻🗣

  • عالییی بوددددد

  • اگه بدونی وقتی صدای سونگمین‌رو تو آهنگ شنیدم چقدر ذوق کردم😭

    • وایییی حق منمممم😭🤏🏻
      حتی با اون وضعیت پاش گفت چون نمیتونسته دنس رو انجام بده ، چهار دست و پا فیلمبرداری رو انجام داده💔
      امیدوارم زود تر خوب شههه

    • منممم، گفتم شاید بخاطر پاش بگن باید استراحت کنه ولی وقتی دیدم هست یه طور ذوق کردم نگووو😭

  • عالی بودددددد 😭😭🛐💖🛐

  • @ADRA
    ★𝘫𝘢'𝘷𝘢-----تو هم شغلت به پایان رسید ظاهرا بهت خوش گذشته دوست عازیز🌝
    ______
    هه هه این مطلب نامفیدت رو ندید میگیرم و برای هرپستی که گذاشتی کامنتاتو جواب میدم

  • خسته نباشی آفریننن🌱🎀
    +نمیدونم خبر دارید یا نه خودم هم توسط کاربر جاوا خبردار شدم،استی های ارجمند توی سایت shining awards برای بهترین پرفورمر رای گیری داریم هیونجین هم هست. اگه میتونید برید رای بدید لطفا

    • اره 👍🏻 حتما هم به سونگمین برای بهترین ووکالیست رای بدین هم به هیون برای بهترین پرفورمر

  • اره دیگه پسرام💁🏻‍♀

    • بجای سازنده لایکش میکنم و میگم"🌚👍🏻" چون خودش محمود شده نمیتونه بگه🎀

  • چرا لایکاش انقدر کم-
    خسته نباشییی

    • آره واقعا..
      سازنده محمود شده گفت بگم ممنون🎀من کفتر پیامرسان هستم

    • عه مظلوم شانسش بد بوده-
      چه شغل جالبی😂

    • آره یکم بدشانسه 🤡
      متاسفانه درآمدش پایینه ولی باحالیش اینه که میتونم آبروی سازنده رو ببرم🎀

    • حیح بالاخره درست شد🌚
      مرسیییییی
      اره منم نمیدونم چرا اینقدر کمه

    • ★𝘫𝘢'𝘷𝘢
      -----
      تو هم شغلت به پایان رسید ظاهرا بهت خوش گذشته دوست عازیز🌝

    • محمودیتش چه زود برگشت بنظرم اسکلم کرده بود مگه نه کاربر عزیز؟🌚

    • می ارزه😂😂

    • خواهش میکنم خیلی خوب بوددد

    • میگذره بابا میگذره...😂

  • عالی بود.
    معرکهههههههههههههههههههههههههههههههه
    خیلی دنبالش بودم ولی همه تحلیل ها انگلیسی بود
    مرسی

    • سازنده میخواد بگه خواهش میکنم ولی محمود ظده من بجاش گفتم بهت✨💘

    • شده*

    • بالاخره برام باز شد...
      خواهش میکنم 🎀🩷 خوشحالم خوشت اومده👍🏻🫶🏻

  • خسته نباشییی عالی بود👍🏻✨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.