4 سال پیش 4 اسلاید 84 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (72)
  • تو خیلی پرفکتی همینجور که هستی!
    اگه اینگور میشی یا بهت محبت نمیشه ناراحت نباش چون دژاوو تورو دوست داره؛) مایلی این احساس رو تبدیل به عشق ابدی کنی وفنمون بشی؟
    پین ππ؟
    لیدر‌ژاذاب‌و‌مهربون‌دژاوو‌؛سان

  • درود؛اوقات بکام.
    ی ایدل تازه واردم.. نیو سانگمو ب نیم ققنوس دادم بیرون پس خیلی خوشحال میشم بهش سر بزنید؟ادمین اگ با دیدن تب ناناحت شدی مشکلی نی اگ پاکش کنی
    پین!؟

  • هعبب‌هیچ‌کدومو‌ندارم‌وگرنه‌میدزدیدمت🚶🏻‍♀️

  • اینارو خدم ندارم بدم به تو؟°~°

  • راستی‌ ی باز دیگ صندلی‌داغ نمیزاری؟

  • مبی فقط تیکه کلامت😂

    • آره😂
      اصن عف جر

    • حاجاقااا رعایت کن اصن استغفرلا

    • جر نمت خو
      اصن جون جر

    • دیگ کار از حاجاقا گذشته تف بت•_•

    • وای جر من پسر به این خوبی بعد تف بم؟😔😂

    • الحق ک واقعا تف بت برو پیش همونا ک میخان بدزدنت ما ک فقط تف کردنو بلدیم😂

    • اصن ماشالا بزنم ب تخته خوبی از سرو روت داره میباره هااا مدیونی اگ فک کنی غیر اینه

    • جر اوک ولی انق تف نکن

    • بل بل میدونم اصن عف من چق پسر خوبیم 😂

    • دوس دارمممم اره😂

    • مراقب باش سقف ریزش نکنه از اعتماد ب سقفت

    • پر تف شدم خو

    • مواظبم تازه سقفم تایید میکنه من چق خوبم جر

    • اصلا مهم نیس مهمه مگ؟😂

    • هعیی خدا ملتو نگا انشالا همینطور ک میگی باشه:/😂

    • آره خیلیم مهمه پر تف شدم اه 😂

    • آره هست

    • هعی لیاقت تفای منو نداری تف ب این زندگی
      پ میرم ب یکی دیگ تف کنم
      بای:(😂

    • نه نرو بی رو خودم تف کن نرو😂

  • ده تا شیرکاکائو مال تو ده تا مل من اوک؟
    گوشی آیفونم دارم بدم بهت؟
    نت پرسرعتم.... میشه بگی کجای ایران نت پرسرعته الان؟

    • نه همه شیرکاکائوها مال منه ولی ازون جایی که پسر خوبیم یکیشو بت میدم (از خداتم باشه یکی بت دادم😔)
      جر آره راس میگی ولی میخوام

    • از خاطره ای که از بحث تست بیوت دارم به این نتیجه میرسم بحث باهات بی فایده اس پس قبول ۱۹ تا شیرکاکائو مال تو،۱ دونه مال من😐
      منم میخواممممممممممم

    • جر بل بل با من بحث نکنین که اصن خوب نی😂
      ای بابا چیکار کنم خو نمیشه
      اصن اوک ی دونه دیگ هم بت میدم
      اونم چون دیدم ناراحت شدی دو تا بت دادم اصن برو حال کن 😔😂

    • تنکس اوپااااااا
      درعوض ۳٠ تا دیگه بهت میدم🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛

  • *دزدیدنت

  • از کی تاحالا ماینه من شده ماینه بقیه؟
    _شیرکاکائو فن بودم وقتی مد نبود_(•-•)☘

  • محکم‌بغل‌کردنت*
    خریدن‌چند‌بسته‌شیر‌کاکائو‌برات*
    خریدن‌گوشی‌ایفون‌برات*
    خریدن‌نت‌‌پرسرعت:/*

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.