4 سال پیش 6 اسلاید 360 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • ولی اگه سگا بیشتر از خودشون مارو دوست دارن پس جرا هی. اخبار میگه سگا اومدن فلانی رو خوردند
    البته این فقط سواله

  • تستات خيلى صافتههه:)

  • 🌸به تست هام سر بزنید🌊
    💕به تست هام سر بزنید☁️
    🌨 به تست هام سر بزنید❄️
    🌼 به تست هام سر بزنید🌻
    🍃 به تست هام سر بزنید🍀
    🕯به تست هام سر بزنید💨
    💫به تست هام سر بزنید⚡️
    ☁️به تست هام سر بزنید🧸
    🥏به تست هام سر بزنید

  • دومی..من‌دارم‌واقعانمیتونم"›

  • کاش تستام مث تو انقدر خوشگل بود)

  • عالی مثل بچه نامی🌹🥲

  • اسلاید سه)

    • کرگدن جای خود دارد ولی...سگا ماینن))

    • یتقنقمیمیمینیم
      نمیتونم به طاووس نه بگم ولی سگا خیلی داره بهشون ظلم میشه)به همه حیوونا

    • سگا خیلی مظلومن
      البته نه اون سگایی که تو خونه سلبریتی‌ها زندگی میکنن..اونا از منم وضعشون بهتره😂
      ولی همه حیوونا خیلی گناهی میباشنننTT

    • بتبابتفتتب
      حتی داره به آدما هم ظلم میشهه')
      این چه وضعشهههههههههه بتبابتتبفخفخخف

    • هعی،دیشب بیرون بودم دیدم به یه سگ به گردنش زنجیر زدن و بارداره و داشت پارس میکرد.حی کردم اشکاشم دیدم،صاحب سگ اومد کلی بهش چیز گفتم قانع شد ولی وسط حرفاش گفت اینا احساس ندارن:)

    • هعبب

    • بره گامشهههههه
      بنبتتلتب یعنی چی احساس ندارننننن
      بی‌احساس خودشه که اینو گفتهههههههه

    • هعب.

  • بچه مردم میشه بچه نامی.🌹

  • میخوام خودم فرصت باشم.

    • گمسو من بابد میشدمممم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.