این تیت میسازم برای اینکه تشکر کنم از عاجی هایی دارم و اینکه عاجی های جدید پیدا کنم🥺🥰💛💛💛
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تیت میسازم برای اینکه تشکر کنم از عاجی هایی دارم و اینکه عاجی های جدید پیدا کنم🥺🥰💛💛💛
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
البته من عاشق شخصیت مایکی ام
بخوای منم باهات آجی میشم
تو مایکی باش منم ا ما😂
باشه؟
با من اجی میشی؟اگه اره، کازوتورا هستم ۱٠ سالمه(نزدیک ۱۱) اسم واقعیمو نمیگم همون کازتورا صدام بکن.(؛
چه عکس کیوت و رو مخی؛-؛
ولی نظر من فرق داره! میگم نباید بزاریم عشق بهمون اسیب بزنه و اگرم سخته ولی ازش دست بکشیم!
ملسییییییییییی قشنگ بود تا حالا کسی اینجوری به یادم نبود حتی دوستام
ازت ممنونم
اگه بخوای من باهات عاجی میشم☺️💙
خوشحااال میشم☺️💛💛💛
پس عاجی مایکی منی تو چوچو😂😂💙💙💙
🥺🥺🥺🥺🥺🥺