4 سال پیش 4 اسلاید 177 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (140)
  • لایک جدید
    تستچی دلیل انقراض دایناسورها-! را لایک کرد.

  • از‌جنتی‌بپرسید‌اون‌خبر‌داره.

  • چه‌زیبا

  • تقصیر منه د واقع...

  • و‌قطعن‌اون‌وسط‌‌وندی‌یا‌تیون‌سولو‌میدن‌و‌آبجیم‌به‌هیچوجه‌نمیزاره‌من‌پولمو‌برا‌آلبوم‌بقیه‌بدممممم

  • ولی‌اگه‌شانس‌منه‌همون‌موقعی‌که‌هم‌چانیولو‌هم‌بکهیون‌میان‌و‌لی‌هم‌از‌چین‌میاد‌کامبک‌نه‌نفره‌میدن‌‌نصف‌کیپاپ‌و‌فیوریت‌‌گروپام‌میان‌حمله‌میکنن‌و‌کامبک‌میدن‌منم‌میمونم‌بین‌اینهمه‌زیبا‌کدومو‌انتخاب‌کنم،،،،،،

    • تو میخوای انتخاب کنی، من گوشیم شاید نباسه

    • من‌گوشیم‌‌از‌همین‌الان‌نیست‌،،
      با‌گوشی‌آبجیمم‌همینقد‌میام‌تستچی‌،،

    • چون دوست دارم بیا بغلم:

  • این‌بی‌انصافیه‌که‌انقد‌گدامممم

    • من بیشتر+

    • تو‌در‌مقایسه‌با‌من‌پولدار‌ترین‌فرد‌جهانیییییی

    • من؟

    • راره‌دا‌‌من‌گدا‌ترین‌فنمممㅠㅠ

    • من می‌خوام ظهر برم با دوستان بیرون به فکر پولشممم چون پول ندارم بابامو راضی کردم بیاد داااا

    • من‌یه‌بارم‌با‌دوستام‌بیرون‌نرفتم‌یونو؟
      من‌یه‌بار‌م‌دوستای‌حضوریمو‌بیرون‌از‌مدرسه‌ندیدم‌اینو‌چی‌میگی-

    • هوم، چقدر خوش گذشت ربع ساعت اونم هزار بار گفت پاشو بریم، بعد یه سال اومدم باهاشون بیرون،

    • جایی که من زندگی میکنم خیلی حفاظت شدس چهار ماه شیرازم، اون موقع بیشتر گوشی دستمه واسه همین میگم شیرازیم، ولی جایی که زندگی میکنم خیلی حفاظت شدس و چطوری بگم امنه،

    • پارم‌که،،
      خونوادت‌مسکل‌دارن؟
      ولی‌فک‌نکنم‌اندازه‌من‌داشته‌باشن،،
      پارسال‌دوستم‌‌موقع‌تولدم‌‌اومد‌گفت‌بیا‌باهم‌بریم‌‌کافه‌مامانم‌نزاشت‌حتی‌با‌خودش‌برم‌با‌اینکه‌دوستم‌مورد‌اعتمادشون‌بود‌و‌مامان‌باباش‌آشنا‌بودن،،

    • ینی‌چی؟
      نمیفهمم،،

    • نمی‌دونم چطوری بگم جایی که هستیم چجوری‌عه، کوچیکه، و سر هر چراغ که توی خیابونه یه دوربین هست سر هر کوچه ی نگهبان، سر هر سوپر مارکت یه نگهبان و سر شهربازی هم یه نگهبان خیلی امنیت داره،،،

  • نباید‌همه‌گروهای‌مورد‌علاقم‌باهم‌آلبوم‌بدنننننت
    دروززززز‌،‌ترژر،‌سولگی،اسکیز،شیومین‌،
    همین‌کم‌مونده‌فردا‌اکسو‌نه‌نفره‌بدنو‌من‌پول‌نداشته‌باشمممم‌بخرمممممم

  • این‌بی‌انشافیه‌محضه

  • ولی‌آلبوم‌سولگییییی>>>>>>

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.