4 سال پیش 6 اسلاید 394 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • عزیزم منم که تازه اومدم تو تستچی ... ولش کن منم تو مدرسه هیچ دوستی ندارم 😔 من هیچ کاری نکردم که بقیه بخوان از دستم ناراحت بشن 🥺🥺🥺
    مایل به فرند؟

  • یادت باشه یه ضرب‌المثل هست که میگه:هرچه کنی به خود کنی گر نیک و خوب و بد کنی
    یعنی اونا بهت تهمت بی‌جا میزنن دارن هرچی میکنن به خودشون میکنن دارن بی‌شعو.ری خودشون رو نشون میدن
    تو نگران نباش خدا باهاته💖💖
    حتی توی یکی از مسابقه هام یکی گفته بود تو لیاقت تستچی رو نداری بچه سال😔

  • بمیلم 🥺
    خیلی گلط خوردن هی ت دادن 🤧
    کسی اجازه نداره هیونمو ناراحت کنه

  • زر میزنن تو هیچوقت تسلیم نشو
    مثل ایدلا باش
    به هیت ها اهمیت نمیدن فقط کار خودشونو میکنن

    • هیون دیگه از تستچی رفت
      _یونا

    • ای بابا
      ولی عیب نداره به بقیه میگم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.