4 سال پیش 4 اسلاید 176 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • اسنوز منم صحبتایی باهاتون دارم
    ام خب ممنون بابت حمایت هایی که از گروه کردین ما توی 19 مارس شرع کردیم و پایانمونم 3 سپتامبر بود ممنون از اینکه کنارمون بودین من هم به صورت سولو هم گروهی فعالیت دارم امیدوارم درکمون کنین:)
    _سوجین

  • نهههههه اکس اسنو نباید دیس شده هرچقدرم تیپاپ دارک شده باشه خرابش کرده باشن شما قدیمی ها میتونین درستش کنین
    لطفا نریننننن
    -الی چا"

  • هعییی
    چه بگویم که نگفته ام پیداست؟ 𐂃

  • ولی‌اکس‌اسنو‌میتونم‌بگم‌بهترین‌گروه‌بودید-!
    -وایلی‌دارکه

  • 💔

  • دیس‌نشین…لطفا…بعدم‌کی‌گفته‌دارم‌گریه‌میکنم؟🥲

  • نهههه‌‌پلیز‌دیس‌نشید🥲💔

  • سلام ^^سریع بریم سر اصل مطلب دوستم اکش پریده و نمیتونه اک بسازه :(خیلی نالاحت شودم و میخوام بدونم اگه کسی اک میتونه بزنه یا داره بیاد تو گفتگو هام :) خودم براش 1000 تا بازدید میزنم:)بای بای 🎁🎁🦋🦋

  • یکی‌بیاد‌منو‌اروم‌کنههههه‌-!..نمیشه‌نباید‌این‌اتفاق‌بیفته‌-!:[[💔

  • چرا همه دارن میرن؟
    چرا همه دارن دیس میشن؟
    امروز یه عالمه تست دیس دیدم:(

    • چون‌واقعا‌تیپاپ‌حسته‌کننده‌شده‌تقصیرشم‌بعضی‌از‌آیدلاست
      -وایلی‌دارکه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.